Tuesday, February 22, 2011

KUL-DXB-LHR. LHR-DXB-CAI.

Gambar ditangkap tadi, dari tingkap kamar sendiri, sewaktu matahari mula bermain sembunyi. *lelah, biar saya tarik nafas dulu ya? Haaaah. Jujurnya akan rindu mengintai pemandangan ini saban hari, untuk yang beberapa purnama yang akan datang ni, kerna saya akan berpergian malam nanti.

Tolonglah sayang, saya merayu. Kuat kuat kuat. Hati, tahu tak nak menjaga kamu ni lagi payah dari nak membesarkan seorang anak gadis? (macam saya tahu pun -.-)

Gaaaah (berdebar sangat ni kenapaaa? T_T). Malaysia, kamu tahu kan saya paling sayang kamu biarpun banyak lagi negara yang buat saya teruja? Kamu paling istimewa. Janji *angkat tangan kanan konon tengah ikrar.

P/s: Kak Aishah, Husna, nanti kalau diizinkan Allah untuk nuha balik (raya entahkan dapat T_T), kita jumpa lagi ye? ^^ Ila liqa', biiznillah. ♥ Qis, Zati, thaaankyouu sudi datang rumah ! :D Bie, Syaf, Zir (memandai pergi pendek semua nama huk maafkanlah -.-) terima kasih untuk kenangan hari tu. Rindu untuk kamu kamu dah kurang sikit dah hihi ;)

Ma'as salamah, Malaysia. :')

7.57pm,
Di meja makan rumah,
menikmati 'perasaan rumah' untuk yang terakhir kali.
Eh, untuk beberapa purnama ini lah !

1 comment:

Husna said...

hee baik baik! InsyaAllah.

Semoga akak terus kuat ye?

Hati, jaga dia untuk saya! Feweet :D

InsyaAllah, till we met again akak.

Uhibbukifillah <3

Take care of yourselff akak!

lovely,
Husna :D