Tuesday, November 23, 2010

syauqah wardah. teringin.

Allah Rabbi aku minta izin
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Jangan biarkan cintaku untuk-Mu berkurang
Hingga membuatkanku lalai akan adanya Engkau

Allahu Rabbi aku punya pinta
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan bilangan cinta-Mu yang tidak terbatas
Biar rasaku pada-Mu tetap utuh

Allah Rabbi
Izinkan bila suatu saat aku jatuh hati
Pertemukanlah kami
Berikanlah kami kesempatan untuk lebih mendekati cinta-Mu

Allah Rabbi
Pintaku yang terakhir adalah seandainya aku jatuh hati
Jangan pernah kau palingkan wajah-Mu dariku
Anugerahkanlah aku cinta-Mu
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu.

Sabar, lah sayang. Tahan kan. Masa yang tinggal sudah takkan lama; sementara. Sikit saja lagi. Sikiiiiiit macam ni. Simpankan hingga tiba waktu; yang selamanya. Dan bila detik saat itu tiba, luruhkan segalanya.

Untuk dia. Dia seorang, jangan yang lain. Sembunyikan hanya untuk dia. Yang teristimewa. Awak takkan menyesal.

Kerana awak syauqah wardah yang saya sayang. *senyum*
.
.

Edisi menyelit.





Mungkin sudah sedikit terlewat untuk dikongsikan. Maaf, ya! Saya pun baru je tengok tadi ni. :) Ini untuk keluarga dan teman-teman rapat di Malaysia, juga buat kamu-kamu yang mahu melihat bagaimana suasananya merayakan Aidil Adha di perantauan.

Meriah, kan?

4 comments:

Farahh Arshad said...

kak nuha... syauqah wardah tu pe

nhmnrh said...

syauqah= duri

wardah = mawar


syauqah wardah = mawar yang berduri.

;)

ふあなチン said...

termasuk salah satu dugaan itu ialah lelaki. doa dekat Allah swt banyak banyak supaye hati kite tertutup dkat mane mane insan yg brlainan jantina smpai tiba masanya. insyaAllah. a muslim woman should love her God more than any other being in this world :)

rinai said...

Salam singgah. Suka orang nama Nuha :)