Tuesday, October 5, 2010

maaf sangat.

Bismillahirrahmanirrahim.

Maaf sangat kalau tulisan yang lepas mengundang tanda tanya dan kesimpulan yang bukan-bukan dari kamu. Sebetulnya lamaran tu tak ada kaitannya dengan yang bergelar lelaki. :) Sikitpun tak.

Siapalah hamba Allah yang sedang menulis ni sampai Allah nak menghadiahkan seorang peneman buat waktu dan ketika ini. Tak layak pun untuk sesiapa. *senyum sumbing. Dan masanya juga belum sampai lagi.

Jauh.
Ke depan.

Jadi umi jangan risau, ya! Pesan abah orang ingat sampai sekarang.

Emm. Bukan dah ditulis dan dihitamkan kalau lamaran itu ada kaitan dengan membantu agama Allah...? Rasanya dah boleh faham sekarang, kan? Maaf, lah. Tak boleh cakap secara jelas kerana bendanya belum pasti.

Lagipun pandangan umi dan abah belum diambil kira ni.

:)

InsyaAllah kalau diberi izin oleh Ilahi, pasti akan dicanangkan dengan senyuman nanti.

P/s: Hati, tolong jangan lari lari. Jalannya licin. Aku jadi lelah. Berjerih menarik kamu dari tergelincir ke lorong penuh asap kelabu. Aih.

8 comments:

Att Ashburn said...

salam nuha,
minta maaf.
saya kalau lamaran je terus on the spot fikir kahwin. hehe. maaf ye..
takpe. saya doa juga Allah mudahkan :)

-hazen said...

kalau macam tu, cukup misteri lah.

waiting makna lamaran itu.

keh.

nhmnrh said...

wsalam kak att! aduh, tk ada apa nk dimaafkan insyaAllah. :) cumanya rasa tak sedap sikit je hehe. tkpelah, nuha pun salah jugak sbb tulis mcm tu. :(

maaf jugak ye. terima kasih sangat, kak att, utk doanya!

EykaHamasuba said...

assalammualaikum,

lamaran ape ni? lamaran berkaitan pelajaran ke ape? sungguh penuh tanda tanya. hehe btw kat egypt ye skrg? BEST NYE! best tak? :D

FiNa said...

slm... huhu~
baru nak rase nasih minyak...

apelah nuha.. mengundang spekulasi lah.. ahaha... takpe nuha...

kalau kita menolong agama Allah, pasti Allah akan menolong kita...

insyaaAllah~

aat @ paat said...

ak x phm le nuha.. so lamaran tuh amenda sbnrnye???

nhmnrh said...

hazen

misteri ke??? aduhai, tk perlu ditunggu. :) insyaAllah sampai masanya akan dikhabarkan.

boleh sabar, kan?

:p

eyka

waalaikumsalam! hehe. err, ttg apa lamaran ni, tk dpt nk reveal buat masa skrg.

maaf, ya! buat eyka tertanya-tanya. :(

ye, skrg di egypt. :) alhamdulillah, hati tengah senang hihi. makanya semua pun jadi best. :D

nhmnrh said...

fina

wsalam ;D alaaaa, makan nasi minyak tk semestinya kena tunggu nuha kena lamar, kan??

he he. kalau nk makan, nnti nuha masakkan ;p

terima kasih fr the support, :')

paat

paat paat paat! :p mmg la kau tk faham sbb aku tk izinkan kau utk faham, haha.

tkpelah, nnti aku cerita kat kau oke! :) tp kau kena datang mansurah duluuuuuuuuuu. & dtg jgn tk bagitau! aku ketuk kau karang.

:p