Thursday, September 9, 2010

Fitrah kita, manusia.

Selamat kembali kepada fitrah!

Dengan rendah hati, saya nak mintak maaf zahir dan batin pada kamu kamu yang sedang membaca, kalau ada entri yang saya tuliskan di dalam blog ni macam tak sesuai untuk dijadikan patahan kata-kata.

Maaf juga kalau selama ni blog saya melalaikan kamu tentang hal keduniaan dan tak membawa faedah untuk dibacakan. Lagi-lagi zaman awal blog ni dituliskan. Kalau baca semula semuanya memang rasa nak hentak kepala ke dinding je dibuatnya, hukhuk.

:(

Sungguh aku berharap blog yang berwajah baru ni boleh beri manfaat untuk kita bersama. Untuk saya juga untuk kamu. (Err, jangan tanya kenapa warna merah jambu yang jadi pilihan sungguh tak ada jawapan).

May Allah bless, insyaAllah. Hee, :)

Sejujurnya lah, kalau sekarang ni ramai yang tengah sakan menunggu Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja isytiharkan esok Hari Raya, aku yang di sini tengah kerisauan. Musuh yang nyata bakal dilepaskan sikit masa lagi.

Sikit lagi. Sekejap lagi.

Harap diri terus kuat
untuk bertahan
di lorong jalan curam
walau digoncang
sampai hampir goyah.
-30 Ramadhan.

4 comments:

Att Ashburn said...

selamat hari raya. maaf zahir batin

Miss Hani Zain said...

assalamualaikum w.b.t. kak nuha.

salam lebaran kak.Maaf zahir dan batin andai ada kata-kata dan tingkah laku hani ada mengguris atau mengusik hati akak.ampun dan maaf hani pinta.terima kasih atas semua nasihat yang dah akak berikan tanpa jemu sepanjang hani berkenalan dengan akak.Syukur alhamdulillah,Allah temukan hani dengan akak.terima kasih atas segalanya ya kak? :)

selamat hari raya aidilfitri ^^

nhmnrh said...

kak att

salam lebaran jugak, sis! insyaAllah tk ada apa nk dimaafkan.

:)

hani

waalaikumsalam w.b.t, dik.

eid mubarak jugak! insyaAllah tk ada apa pun yg hani buat pada akak & kalau ada pun, akak dh lama maafkan.

:)

Allah, nasihat akak tu tk ada apa pun dik. akak pun bersyukur Allah temukan akak dgn hani. && kakak terima kasih hani tu, hihi. ;D

Cidak said...

selamat hari raya..