Saturday, August 21, 2010

A Call for Jannatullah (rewrite).

11 Ramadhan yang penuh cinta.

Malam ini, hingga ke pagi, saya benar-benar harap kalau Allah mengizin dan meredhakan niat kami bertiga untuk menyucikan diri dalam rumahNya.

Rasulullah saw bersabda; Di antara 7 golongan manusia yang akan mendapat naungan Allah di hari qiamat: seseorang yang berzikir bersendirian lalu mengenang tentang kebesaran Allah swt lalu bercucuran air matanya.

Dan beruntunglah mata-mata yang menangis keranaMu, Ilahi.

Akan mengadu dan bermanja pada al-Khaliq di Masjid Biru dengan kesayangan sekaliannya lewat malam ini, insyaAllah. Mohon dengan sangat Tuhan perkenankan niat yang kali ini. Biiznillah.

Ameen ameen ya Rabb.

:)

P/s: Kesayangan saya, Nurfathin Farhana dan Nabihah Mohd Hashim, kita jumpa malam ini di bawah kasih sayangNya, insyaAllah. Semoga Allah masih sudi berikan kesempatan untuk kita bertiga. ♥


Hmm, anggap saja Tuhan belum beri izin. :) Atau mungkin... niat saya yang belum cukup ikhlas. :)

Kesayangan, kita sama-sama redha boleh kan? Walaupun terpaksa mengaku kalau hati saya sedikit terhiris. *senyum lirih. Apa-apa pun, sejak mula kita dah serahkan semuanya pada Yang Mengetahui. :)

Tak ada lain yang saya harapkan melainkan Ilahi sentiasa sudi berikan kesempatan untuk kita bertiga, insyaAllah. ♥

:)

2 comments:

Fna Ishak said...

cemburu in a good way! <33333333

fathiahRAIHANA said...

sweet post la akak :)