Wednesday, July 28, 2010

tinta untuk seseorang.

Untuk kamu. Saya dah baca tulisan tu. Terima kasih kerana masih mengingat. *terdiam. Cumanya saya mohon untuk awak hilang sembunyikan semua yang pernah berlaku. Tolong... jangan seksa diri sendiri.

Jangan kata lagi 'I wish I can turn back time' sebab apa yang saya ada sekarang adalah saat yang terbaik dan terindah yang pernah saya lalui sepanjang 19 tahun saya hidup sebagai hamba Allah Taala.

Dan ini mungkin menyakitkan hati, tapi saya tak nak ulang balik apa saja yang pernah ada antara kita. Yang sudah tu, sudah lah. Jangan dikenang, jangan dirindu. Saya minta awak belajar untuk melepaskan.

Just like how I did the last couple of months. Saya tak kata senang. Payah. Tapi awak tetap kena cuba.
.
.

Jauh di sudut hati, saya hendakkan lelaki yang melabuhkan hatinya pada Allah Taala melebihi segalanya. Kalau diizin Tuhan. Saya harap awak dapat faham. Semoga awak sentiasa dalam rahmatNya, insyaAllah.

Err, ya. Itu saja.

5 comments:

hanna/fana said...

slm, nunu... be strong okay! ^^

aat @ paat said...

gle lar... nice la ayat ko tuh... hohoo~~

arelynn said...

mmg susah untuk melupakan ... tapi Allah akan sentiasa tolong org yang mencuba...cuba... dan tawakal ...

aisya said...

u always amaze me...
be strong :))

nhmnrh said...

habibi

syoukran giddan ya sodiqati! :)

paat

semuanya datang daripada Dia. *sengih*

kak alin

ameen, insyaAllah.

:)

aisya

insyaAllah i will. saya ni masih lagi tak ada apa-apa nya.

heeee.