Sunday, May 23, 2010

ease the heartache and smile.

Emak kata;

Therefore my dear daughter, we don't really have to look for Mr. Right.
InsyaAllah your Mr. Right will come to your door and knock your heart.


:')

Betul pun. Aku dah mula berhenti mencari.
Biar dia datang sendiri.
Kalau tak ada yang sudi datang sekalipun,
kan aku masih punya Allah Taala, yang Maha Pemberi Cinta?
Aku masih ada emak, ayahanda dan adik-adik.
Dan aku ada 'dunia medikal' aku.
:)

4 comments:

huns izzati said...

but what if sometimes, your heart just needs someone ? yes you have family and Allah SWT and all. But what if, there are days when the only person that you want to talk to is that person ?

M. said...

betul.
im with you!@


good luck in exams k :D

manna_salwa said...

salam,
a very good thought..
nice..
like this.

Allah kan ada.. :)

nhmnrh said...

hani

betuuul. manusia mmg slalu mcm tu pun. tp insyaAllah, cinta kpd Allah tu mmg dah lebih drpd cukup.

:)

Cintakan Allah kita dapat rahmatNya, tp kalau cintakan manusia...?

una

heeeeee. thanks, :) && thankyou again fr the wish. hehe i really need that badly -.-

kak salwa

wsalam. hehe thankyou, sis. :) yup, Allah kan ada?