Wednesday, March 10, 2010

untuk cahayaku.

Pagi tadi, sebelum Pbl Session 2.
Tiba-tiba aku jadi seram bila dengar kata-kata Mira...
Rasa macam.. Ya Allah, boleh ke aku buat ni?
Macam mana kalau aku hampakan emak dan ayahanda lagi?
Boleh ke aku determined dan terus berusaha?
Berusaha dan berusaha sampai satu tahap aku dah tak jadi diri aku?
Dan kalau boleh,
dah cukup ke usaha aku?
dah cukup ke pengorbanan aku?
dah cukup ke persiapan mental dan fizikal aku?
Tak, aku tau belum cukup! Belum lagi.
*Speechless*
.
.
Aku sedar dan aku tahu, aku kena berusaha kuat lagi.
Sekarang ni tak cukup.
Apa yang aku buat sekarang ni tak cukup.
Tak cukup tak cukup tak cukup.
Kau belum boleh bangga dengan diri kau lagi, cahayaku. Belum.
Bangun, Nuha. Bangun. Bangun dan terus ke depan.
Jangan berjalan, kerna kau perlu berlari.
Berlari untuk kejar apa yang kau inginkan.
Kejayaan. :)

Mansoura; 8.32 pm.

1 comment:

Nurulhana2000 said...

Kurangkan aje tgk korean or japanese drama sayang...mesti akan ada lebih masa untuk study...kan.