Wednesday, March 31, 2010

back to the past?

Kat sini, hari ni masih lagi 31hb Mac, 2009. Kira kalau kamu kamu kamu yang ada kat Malaysia tu baca entri aku, macam back to the past la en, haha aku merepek.

Alhamdulillah, student presentation semalam berlaku dengan gemilangnya (exaggerate, haha). Masa aku mulakan introduction, orang adalah dalam 20-25 je macam tu sekali bila time aku nak bagi summary,
hah hambik kau lecture hall Handousa tu dah separuh penuh dah ketaq den.

All went well, thankfully. :) Tak ada berdebar sangat macam sem 1 dulu, haha. So here are some pictures taken by Nik and Syazana, hihi.
Yours truly with the introduction. :) Masa ni tak nervous lagi, hahahehehihihohohuhu. Syndrome ape ni, ngahaha.
Rafiq's turn. Lelaki kalau berpresentation ohmakaihh pakain diorang memang tak boleh blah la en. Kemaja, suit, dengan tie nya kasut kulit kilat-kilat aduuuhaai.
Syazni yang tengah present and our beloved tutor; Dr. Amir Monir Ali yang duduk comel-comel kanan sekali ni hah, obviously. Siapa kata tak nampak memang la dia.
Yours truly for the summary. Huwaaa, aku ada tersasul perkataan patutnya filter aku tukar jadi purify tapi maksud dia sama, haha. Boleh lah tuuu. And with that, lepas ni aku takyah susahfikir nak present lagi dah. :D Boleh terus focus kat studies & cases, yippie!

Anyway.

Ya Allah, susahnya aku nak belajar dalam rumah ni macam ada api. Depan rumah ni ada restoran melayu memang jadi port budak lelaki melepak tengok bola menjerit-jerit semua bagai.
Respect lah weh orang lain punya privacy. Dah nak exam kot korang plak melalak melolong kat bawah tu. Duhh.

Esok kena jugak aku pergi library duduk rumah ni banyak distraction! Like seriously. >:(

P/s: Hmph. Esok aku nak buat satu perubahan, insyaAllah. :) Doakan.

4 comments:

Nurulhana2000 said...

Congratulations Nuha, presentation is over. You are used to talk in front of the crowd kan...

Good decision! Study kat library lagi senang masuk kepala Nuha. Kat rumah bukan distraction bising je, tapi ada panggilan bantal, katil, dapur, etc.

All the best in your exam sayang. Take care.

arelynn said...

tuh la kan ...
org bz bz nak tido .. ehh study.. hehe .. org memekak kat bwh .. respek la sket .. nih melalak melolong kol 2-3 pagi ... u knoe wat i did nunu? i mmg direct sound je kat diorg ... ' oii org nak tido la ... gi la tgk kat cafe ke!!' bayangkanla kat hostel org bwk tv tgk bola 2-3 pagi .. lepas tuh menjerit2 . saper tak angin ...

pu3iman said...

congratz for ur presentation. Alhamdulilah :)

nuha ni anak uncle hakim ye?

nhmnrh said...

umi

hehehe, yayay dah habisss! :D thankyou, mii. huhuh ♥

kak alin

tu la pasaaaal. ntah pape ntah dorang neh. >:( haih. nk tegur kang sah2 la kena hentak balik. huhu.

pu3 iman

heeee thankyou! :)

ha ah anak uncle hakim, hehe.