Friday, February 5, 2010

quick recap.

Assalamualaikum wbt. :)

Anddd... I am done with my finals ! Memang sekarang macam tengah berada di awangan ke apetah sebab tak percaya yang akan berwinter break. Haha. Kau bayangkanlah tiga minggu study leave dipenuhi dengan perkataan STUDY tertepek kat muka sesiapa je pun lepas tu sepuluh case nak kena cover campur Unseen Case lagi campur Embryology.

Pergh. Memang study sampai mual nak muntah semua ada. Sampai satu tahap macam pagi tadi, aku dah tak boleh pandang dah semua fail-fail case aku tu. Yes, boleh sampai tahap macam tu. Tiga minggu adalah sangat lamaaa weh aku dah separuh tak bernafas kat sini, sekian terima kasih T_T.

Oyya. Plan aku untuk winter break ni? Em em. Mungkin akan diberitahu kelak yang tak pasti entah bila, hahhaa. Sekarang aku dah penat mata dah mengantuk aku nak pergi landing dulu.

P/s: Hati rasa tak sedaaaaaaaap. :( I hate making mistakes. *Dush dush.

2 comments:

arelynn said...

nunu!!!
how's exam ?
da abis exam sile update blog..
tapi next week akak mid term lak ..
hahahah

Nurulhana2000 said...

Plan your holiday well dear. Set kan setiap hari mesti achieve 1 perkara. eg. kemas bilik, basuh bilik air, shopping barang keperluan, etc ok.