Thursday, February 25, 2010

di sini ada ribut.

Assalamualaikum wbt. 


Tahu taak? Anda mesti tak tahu kan? Semalam aku hampir publish entri yang tak sepatutnya aku publish! Macam kalau aku degil untuk publish jugak dia akan menjadi The Disaster Entry of The Year. Atau nama sinonim dia; entri mencari gaduh


Seram tak seram tak? Seram, kan? Aku yang mentulis pun berasa seram. :( 


Kalaulah aku tak dapat nak mengawal diri... agaknya hari ni aku dah tak bermuka (kerna malu) dan tak berjiwa (kerna semua benda pun dah disaster). Astarghfirullah hal'azim. Lain kali aku dah tak boleh mentulis entry masa aku sedang berasap berapi makan mee maggi kari (acah je, aku dah lama tak makan maggi). 


Tengoklah sana apa nasib Twitter aku malam tadi. Dihujani dengan kata-kata yang aku pun dah tak sanggup baca dah. Aiyyak! Sesiapa yang bernasib malang terpaksa membaca tu, aku mintak sorry banyak-banyak time line engkau dipenuhi dengan kata-kata tajam aku. T___T 


Anyway. 


Hari ni bersamaan 25hb February aku dah officially jadi student Semester 2 dengan bermulanya kuliah dan PBL pada pagi tadi. Fuyyoh, aku tak tidur pun masa kuliah tadi walaupun mata terasa berat ya amat. DAH TU KELAS MULA PUKUL 8.30 PAGI YE KAU NAK EXPECT APE? :) *Aku masih tersenyum riang di sini tak ada marah-marah. Hehe. 

I'm currently practicing this habit now. Memandangkan aku ni jenis yang cepat marah, aku nak try untuk cepat cool down. Ini pun satu perubahan, insyaAllah. Heee. Ada tiga sebab je biasanya aku nak marah pun. 


Yang pertama. Kelaparan. Ini sumpah aku tak ada kompromi punya. Boleh tanya emak dan ayahanda aku sana kalau tak percaya. Yang kedua. Bila orang sakitkan hati aku. Bahaya, bahaya. Yang ketiga. Pinjam barang aku buat macam hak sendiri dan lambat pulangkan. Ini pun probability untuk mengalah macam less than 10%. Bahaahah. :)


See? Aku sedang ketawa dengan sangat ceria lagi girang dan bahagia. xD 

By the way, jadual aku minggu ni sangat pack tak terkata! Hari Selasa kalau tak silap, kuliah aku dari pukul 8.30 pagi hingga 2.30 petang kau bayangkan sekarang. Dalam satu hari tu ada Lecture, Med term, Pbl dan Student Presentation. :O One word, Gileeeeeee ! 


Okaay aku kena off sekarang sebab nak pergi selesaikan kes yang ada sebelas objektif minggu ni, huh huh. Banyak maklumat aku nak kena cari ni, yaaaay ! Happy ! Sekarang baru lah internet digunakan secara berhemah. HAHAHHAHAHA. Baguslah, kena batang hidung aku sendiri. xP


P/s: Bukan nak kata apa lah kan. Awak masuk sem kitorang lepas tu taknak responsible macam mana? Kuliah pun tak nak pergi sebab tak ada ambik kedatangan. Tak heran lah kalau next year awak repeat lagi sem yang sama. Bagus. Tahniah, ye!

2 comments:

full of love,keyna said...

i ta bace entry 'hot' you tu.rugi rasenye.HEE :)

wah,thap kpnasan u same ngan i la.tyme lapar brbeza,bole gelak2 g.hee,tp part org skitkan at n ta rety plang brg mmg panas la.hee

nhmnrh said...

haha, i tk publish pun dear. :) sbb consequences dia sangat hebat & mcm akan porak perandakan satu dunia.
fuyyo. hebat tak hebat tak? heeee.

i paling tak tahan ble lapar lah. mmg habis bad mood ! hoho.