Wednesday, January 6, 2010

somehow i got motivated.

Assalamualaikum wbt. :)

Haha I purposely write from the center for the intentional drama of this entry. Not. Dah lama kot tak tulis dari tengah ini dah mendatangkan rindu. Hee. Okaay tak boleh nak lepak lama-lama dengan engkau ye Bieyto sebab aku dah janji dengan seseorang untuk excel dalam final semester exam yang akan datang ni maka masa tak boleh dibazirkan sesuka hati.

Hah. Farhat, bangga tak aku cakap macam ni? Haha.

Ye, aku jadi semangat selepas kena inject dengan kata-kata Farhat yang nun jauh (la konon) di Al-Azhar sana. Happy sangat kot dengar study dia semua okay kat sana. Memang tu pun cita-cita kau dari kecik kan? Nak belajar kat Al-Azhar dan sekarang impian kau dah tercapai. Gila bangga weh nak mengaku kau kawan slash jiran aku dari kecik dulu. Haha.

Serius thankyou sangat, weh ! :') Terima kasih sebab sudi jadi salah seorang yang membagi semangat pada aku. Kau laaaah, kawan aku dunia akhirat, hihi. InsyaAllah, kalau aku berjaya nanti, nama kau aku takkan lupa punya. *Macam mana boleh lupa sebab aku nak tuntut benda yang kau nak belanja aku tu nanti. xD Hahahah.

Err, sila jangan mengata dan menyumpah aku dulu, aku tak habis cakap lagi ni. Aku nak excel bukan untuk janji aku pada Farhat je, tapi jugak untuk masa depan aku dan untuk harapan emak ayahanda aku. Araso? Bagus ! :D Senang kerja aku dapat readers yang pandai macam hangpa semua neh. *wink.

Okaaaay terpaksa ciao dulu walaupun aku nak melepak lama-lama kat sini tapi tak boleh. T__T Banyak lagi tanggungjawab aku nak kena selesaikan neh. Phewh phewh. Tak cukup nafas aku dibuatnya (exaggerating). Till then, salam !

4 comments:

fawani said...

it's just feel nice when you have a great friend like him. :)

nhmnrh said...

kan kan kan?
dia kawan yang baik saaaaangaaaat! :)

Nurulhana2000 said...

boleh jadi menantu umi yang baaaik sgt tak?

nhmnrh said...

hohohohoho. mungkin ? :p