Sunday, January 10, 2010

sepeninggalan daku.

Assalamualaikum wbt. :)

Wahaha, tajuk tak boleh lagi klasikal eh? xD Okaaaay okaaaay. Saje je nak mencakar kat blog ni sebab rindu. Heehee. Sebenarnya ada banyak benda nak cakap dan ada beberapa (dalam dua-tiga jugak lah) entri yang masih ada dalam draft. Aku patut dah lama publish tapi sampai sekarang aku biar tertangguh sebab aku tak ada mood nak sambung.

Heh.

Nanti bila-bila aku dah lepas azab tiga minggu study week dan exam final sem aku try gather balik mood tu eh? :p Tapi aku tak janji lah sebab hari tu ada satu quote yang cakap 'Dont make decisions when you are angry and dont make promises when you are happy'. Since I am literally happy, it's better for me not to make promises melulu macam ni kot. Haha.

Kang dosanya pergi kat aku jugak. Bukan ke salah satu ciri-ciri orang yang Musyrik; bila berjanji dia mungkiri? Pergh, gelaran musyrik macam sangat berat heh? T__T Maka insyaAllah, aku akan cuba publishkan entri yang tertangguh (especially pasal my beloved group pbl 11 for semester 1, hehe) bila aku dah settledown nanti tapi aku tak janji (hahahehehihihohohuhu).

Perhaps in early February? Haha gila lama aku tau. xD
Oyya.

Cuti winter break nanti aku cuma akan pergi ke Cairo tak ada melancong tempat lain. Tempat lain macam panjat gunung Sinai tengok matahari terbit siap camping kat puncak tu boleh tunggu. :) Cairo yang penting sekarang neh, hihi. Uruskan zakat Selangor semua blablabla claim tiket kapal terbang lagi blablabla pyramid giza lagi blablabla... Haha. Ohoh, City Star takboleh kasi lupa. Dah lama gila kot tak tengok a proper shopping mall. Phewh.

Oh well, sila tolong sama doakan aku untuk ada banyak mood belajar, sekali dengan bagi hilang sifat mazmumah aku yang kadangkadang terlintas iaitu kemalasan and always bermotivasi untuk final sem punya exam nanti dan insyaAllah, dapat Mumtaz. :) Supaya Paat boleh belanja aku, HAHAHAHHAHA *gila kejam.

Kena ciao sekarang sebab aku macam dengar subjek Embryology panggil mintak revise balik apa yang belajar kat tuition tadi. *semangat.

Hmph hmph, mungkin akan tak online dan update blog ni buat masa yang lama... Mintak sorry. Tapi engkau pun setuju kan my future comes first? And engkau pun nak tengok aku jadi doktor berjaya kan? Izinkan aku tak update blog untuk satu tempoh masa yang agak panjang ye.

Kebaikan anda akan dibalas kemudian ! :D

P/s: Akan rindu awak, awak kat sana tu, awak yang kat situ jugak, awak, awak dan AWAK! Ye, awak yang tengah baca setiap baris ayat dalam entri saya ni. Terima kasih banyak-banyak ! :')

2 comments:

Nurulhana2000 said...

I miss you all the time dear...chaiyok Dr Nuha...anak sape la tu? Hehe..mesti anak umi kan...

nhmnrh said...

hihihihi. loveyou, mi <3