Thursday, December 24, 2009

kiriman dari jauh.

Assalamualaikum wbt. :)

Sekarang dah tak payah nak sedih lagi (walaupun cant deny it, heh -.-") I bet Farhat pun taknak tengok kawan dia yang sorang ni menangis sampai jadi macam Kasim Selamat. Gila over kau. Furthermore, the decision was made for his best. As he said himself, memang dah impian dia dari kecik lagi nak jejak ke Al Azhar tu dan aku sebagai kawan patut sokong dia bukan hold him back. That is not nice (tetiba).

I pray that you'll be a great successful dentist in future, Paat. InsyaAllah. :)

Sebenarnya nak cakap yang parcel emak dan ayahanda hantar dari Malaysia dah sampai, hihi. The night Farhat ajak aku pergi Farewell Party tu Ustaz Nasir call kata parcel dah sampai apa lagi, melompat la aku. Haha, sabar je la kan. xD

Dapat je parcel tu aku terus inform Farhat parcel aku dah sampai sebab dia janji nak tolong angkatkan. Err, sebab macam sangat mustahil aku nak angkat kotak yang berat dia 20kg tu. Hoho. Sedangkan Farhat yang lelaki tu lepas angkat pun dah urut-urut tangan dia, apatah aku ni yang alahaaai... lepas angkat terus tak bangun-bangun agaknya (exaggerating. :P).

Mostly kandungan kotak aku tu 70% adalah baju baju baju. Absolute yayness! :D Takpayah bazir duit beli baju lagi kat sini hoyeah. Aku dah jadi addicted nak shopping baju pulak kat sini OhIniSangatScary. I never enjoyed shopping for clothes, really. Selalu shopping baju bila nak raya je, haha.

And, of course, makanan perlu ada. Banyak kott sumpah rasa bahagia mentengok makanan yang sebegitu banyak. Die die die. xD Hmph. Juga sangat seronok sebab ada external hard disk, wee. Boleh masuk banyak gambar dan movies! Seronokkkk. Akan ingat sampai bila-bila jerih payah Farhat angkat kotak tu. :') HAHA, over la aku neh. Dah dah, nak pergi study! Haiyaa, amek gambar neh.
Thankyouuu umi dan abah. :) Much love, xoxo

5 comments:

Hidayah Baik said...

wah! sangat best! untung nuha hehee xD

nsqn said...

haha teacher semangat giant guardian segala macam :P

nhmnrh said...

hidayah

HAHA. agak ahhh. :P

nhmnrh said...

nsqn

itu sudah tentuuuuuuuu! :D

Nurulhana2000 said...

Tu si nuha la yang pesan. Nak ammeltz la..nak ubat liquid la..huhu..