Saturday, December 19, 2009

silent cry.

Assalamualaikum wbt. :)

Sekarang ni aku lagi suka tulis macam sekarang. Er, maksud dia aku tulis apa yang aku nak tulis. Bukanlah maksud dia selama ni aku tulis tu partially sincere ke apa, tak. Cuma rasa lebih best macam sekarang ni. Straight and directly from my mind and heart. I don't hold back on certain things macam konon nak jaga maruah sangat ke apa. Gila seronok macam ni. :D

Ooo yes. Pagi tadi betul, aku dah tertidur masa kuliah Acid Base tu. -.-" Tapi aik... lecture tu tak sampai sejam pun. Menggelabah je aku suruh satu rumah set mind yang konon lecture tu akan berlarutan sampai satu jam lebih. Haiyya. Ni lah aku. Suka sangat make a pre-conclusion. Kena take note supaya boleh improve dalam benda ni. :)

Hmph.

Semalam bukan je "I-always-emo-and-listen-to-sad-songs" day, tapi hari "I-missed-my-family-so-damn-much-and-I-want-to-be-back-home-asap" day. Penaaat tau akuu layan emosi ni dan control dia nak bagi stabil balik. Macam nak putus nyawa (exaggerating). Hampir nak menangis dah depan laptop ni hah bila nampak ayahanda tulis kat Facebook kata nak bawak emak dan satu keluarga pergi Victoria Station. :( Me want the steak too! *Mencebik.

Yes. There was a silent cry from me. Tak lama, tapi cukuplah buat aku rasa kalau aku tak kawal diri aku, boleh tumbang dan rebah jugak aku semalam. -.-" Mana ciri-ciri Iron Lady and Wonder Woman dalam diri aku neh!? Benci lah beremosi macam ni selalu, aku nak belajar pun tak tenang tau. Terlebih hormon estrogen dalam Gastro Intestinal Tract kot aku ni. HAHAHAHAHHAHAH. Hambik kau.

Okaaay nak sambung tengok Harry Potter dulu. ;) Mencakar pada badan Bieyto ni pun sebab rindu nak berblogging. Ceh padahal awal pagi tadi dah blogging dah. Orang dah habis buat objektif la katakan.... (ehemm). Nanti lah bila rasa nak share apa yang aku rasa lagi aku tekan lah butang New Post tu. Hihi.

P/s: Esok nak ke cairo omaiii tak sabarnya! Tak sabar nak keluar dari Mansoura sebenarnya, weee.

5 comments:

redbirdfe said...

nk g cairo buat ape?


itottttttt~

Fasya said...

aww :(
even though only the person who is going through the same thing you are going through right now can only fully understand how u feel right now [hah kau -_-'], but i do feel sad for you.
but be strooong :D
eleh, sebenarnya i xyah ckp pun -_-'
dh obvious sgt kot :P

but i just want u to know that i'm supporting u all the way :D

and i love harry potter !! XD
haha

miss you darl :)

love from shah alam. emphasize on shah alam. haha

xoxo ;)

nhmnrh said...

iqah

soalan dah berjawab, kan? ;)

nhmnrh said...

fasya

thankyou so much fasya thankyouuuu! :'D
really appreciate it.
anddd sengaja ehh emphasized on Shah Alam. Grrr. >:)
heheheh.

miss ya too! ♥

Nurulhana2000 said...

Kitaorg mmg x jadi g Victoria station Nua. Wrist umi bengkak tak leh gerak tangan tak tau sebab apa (sign of ageing kot). Lagipun nenek masih ada kat sini.