Sunday, November 15, 2009

memecah kesibukan.

Aku sangatlah sibuk sekarang. Tak percaya? Sudah !
Aik? Macam tak sibuk ja. Siapakah yang online Facebook seawal jam 8 pagi (waktu Mesir) tersebut?
Err, aku kah itu? HAHAHAHAHA.

Okkay berdialog dengan blog sendiri si Bieyto ni adalah situasi yang sangat menseorangkan macam dah tak ada sesiapa dah dalam rumah ni untuk diajak berdialog T___T tsk. Hamboi kau, terasa semua housemate aku. HAHA. Kami medical student neh sentiasa bersuka ria (nak percaya suka hati tak nak tak apa) sambil berganding bahu. Waaaa. Together we have fun. Bunyi dia macam bagus. Macam comel. Okay boleh pakai.

Anyway.

Semalam emosi aku macam kapal Titanic yang dah nak karam dok terumbang-ambing. Ceh. Emosi neh menjatuhkan maruah aku saja. Padahal atas sebab yang munasabah jugak tu -.-" Makanan okay, makanan. Aku mana lah boleh hidup tanpa makanan. Makanan hidup aku adalah makan. Bukan macam Syifa. Makanan hidup dia adalah tidur. Err, perlu ke aku tulis perkara tersebut di sini? Macam tak perlu tapi aku perlukan perbandingan supaya statement aku tenggelam sikit, HAHAHAHHA. Mintak sorry, ye sepupu! :P

Tanpa makanan aku boleh bertukar menjadi garang. Muka yang sedia manis menjadi masam. Oii, this is not nice. Jangan dijadikan teladan. Aku tak tipu liao. Pasal makanan saja aku boleh menyinga. Tak percaya? Pergi tanya emak aku yang terchenta sana! Tak percaya lagi? Pergi tengok comment ayahanda aku di Facebook sana! Tengok. Ayahanda pun dah pandai berfacebook dengan anaknya. Phiwwit ! :3

Tahukah perkara yang aku paling look forward sekali dalam hidup adalah masa untuk makan? Sana sini perkataan makan. Ohoi makanan mengapakah engkau sangat sedap? HAHAHAHA. Bercerita pasal makan membuatkan aku terindu-rindu makanan Malaysia. Ololololo. Aku mengidam Big Apple! Ada sesiapa yang baik hati kah mahu pos kan donat-donat ini ni ni?


Omaigod aku mahu terpengsan kerana mengidam sekarang. DIE DIE DIE. Hayyo, kenapa kah aku semacam ada banyak masa untuk dibazirkan menggoogle menu donat Big Apple Malaysia sedangkan berkata sibuk di intro tadi? Aku tak faham. Menggoogle makanan? It is soooo like THIS -.-" wei.

Itu kerna kes ke-lima sudah habis diselesaikan sekejap tadi WOOOHOOO (terasa macam nak membuat tarian hugga hugga sekejap). Aik? Tarian apakah? Err. Mana aku tahu lah. Bunyi dia macam sedap saja, HEHEHE. Sebenarnya aku terasa semacam hendak berjimbaan sepanjang malam di depan komputer. Okay, tipu.

Fuh. Nasib baik esok Student Presentation saja *Senyum lebar sampai telinga. Menipu. Mana lah pernah senyuman boleh sampai ke telinga. Lagipun bukankah macam sangat buruk dan sangat tak cantik senyum sampai telinga? Entah siapa-siapa entah yang membagi metafora sesedap rasa. Ewah. Komen aku macam sangat bagus la pulak kan? HAHAHAHAHAHHA. *Tendang kaki aku laju-laju -.-"

Otak sudah mereng. Tak pernah pernah aku membebel sebanyak ni sekali lepas gian hambik kau. Terpatah-patah lah jari telunjuk engkau men-scroll entry aku pada kali ni. Tahniah kalau engkau berjaya menghabiskan bacaan. Yang tidak berjaya, tak apa. Esok datang lagi. HAHAHAHA. Sah dah. Badan aku dah penat. Tunggu apa lagi. Tidur mareyy.

6 comments:

Cik Dila said...

lucu la..
haha

Nurulhana2000 said...

NUa, jgn risau pasal makan, takde makanan di rumah, restoran GMN ada, pizza ada, kebab ada...beli je...ok.

Gendang gendut tali kecapi,
Kenyang perut, Nuha senang hati! yay!

Kat sana takde donut ke nua? Tahun depan Nua balik kita makan puas2 ek.

Take care syg.

violetless said...

suka tul baca entry2 nuha walaupon jarang komen..

sangat sweet bila taip tuh/..

wewwiittt..

nhmnrh said...

cik dila

hallamak. lucu keee?
tak sengaja T______T

nhmnrh said...

umi

hehehhe. itu yg nk dgr tuuu :P
kat sini tade donat la mii :( kek banyak la, huhu.

yayyy! umi belanja ehhh? heeeeeeee.

loveyou ♥

nhmnrh said...

violetless

omaigodd terima kasihhh sis :)))
sangat terharuuuu! T___________T *lap air mata.