Friday, November 6, 2009

biarawak dua.

Oh. Semalam tidur lambat dah nak dekat pukul satu pagi (waktu Mesir, heh) dan kalau dikira waktu Malaysia itu dah macam pukul 7 pagi ke apatah I do not care sangat. Baru kejap tadi aku bangun terlajak solat Subuh (damn T___T) dan sekarang dah tak boleh tidur balik dah. Ayyok! -.-"

Oh. MOCK exam yang sepatutnya semalam ditunda pergi hari Isnin ! Tak tahu sama ada nak "yayy-ness" ataupun berdukalara. Rasa macam nak gembira sebab boleh baca case-case dengan lebih mendalam dan fahamkan (semalam konon lepas Subuh nak berjaga baca buku sekali hambik kau! Tertidur jugak aku akhirnya sambil terduduk :O Macam tak patut berlaku tapi dia berlaku. Heh). Tapi rasa nak bersedih dan menyumpah jugak kerna aku tak nak stuck dalam butterflies-in-the-stomach feeling lagi dah. Cepat habis sudaaah.

Oh. Aku rasa aku macam dah banyak sangat main. I just want to cut it off. Mulai hari ini, tak nak tangguh buat nota, tak nak malas muragaah (revise) apa yang dibelajar dan PALING PENTING, cepat-cepat selesaikan objektif case. Boleh tak lena aku tidur satu malam engkau tahu memikirkan case yang macam dapat hari Khamis lepas tu kena selesaikan sebelum hari Isnin. Perghhh. Tapi aku macam survive di situ, HAHAHA.

Oh. Rasa macam nak biar je durian tenggelam dengan labu-labunya (macam tak ada kaitan tapi macam sedap didengar -.-"). Biar lah apa nak jadi pun jadilah. Now is not exactly the right time to involve with such situation. Such BIG with capitals B, I and G situations.

FOCUS NUHA, FOCUS ! *Semangat.

Oh. Baik aku offline sekarang dan pergi belajar. Selamat tengah hari, Malaysia (sini masih lagi pagi trang tang tang ye).