Thursday, September 3, 2009

wishlist sebelum terbang.

Memandangkan tinggal tiga minggu saja lagi sebelum aku membuat final good bye kepada Malaysia (T_____T tsk tsk), maka meh la aku mensenaraikan wish list benda yang aku nak buat sebelum berterbangan (huh?). Oyya, sejak akhir-akhir ni semacam ada perasaan tak sabar nak pergi sana ke apa tah -.-" Alhamdulillah, akhirnya aku berperasaan macam orang normal HAHAHEHEHIHI.

1. Makan segala jenis makanan yang menjadi idaman... .

Untuk mengelakkan kempunan di Mesir nanti. Kalau engkau kempunan di sana tak kan ada orang dapat mentolong. Pandai-pandai la mempujuk hati sambil kata; 'Tahun depan yee. Tahun depan boleh makan lagi' setiap kali mengidam T___T Lagi-lagi kalau nakkan Nasi Lemak. Perghhh. Bengkak je la dalam hati kan. Maka sesi melahap segala makanan kesukaan adalah HARUS.

2. Bergelimpangan bersama ahli keluarga... .

Ini satu kemestian karang lepas ni hampir satu tahun tak dapat jumpa family face to face T__T. Oh oh, juga perlu mentangkap gambar semua kaum keluarga yang ada. Gambar adalah peneman setia air mata sejak dari dulu. Ini kalau tak buat, boleh banjir semacam sebatang Sungai Nil rumah sewa saya nanti. Mentang-mentang nak pergi Mesir eyn, habis Sungai Nil keluar. HAHAHA. *Rolling eyes. Okkay tak lawak. Moving onnn.

3. Beraya semacam tidak pernah beraya sebelum ni... .

Walaupun tahun depan akan pulang sebelum raya (I THINK HEH), tetap saya nak anggap tahun ni tahun terakhir beraya di Malaysia (konon). Ah, tak kira engkau cakap la apa pun saya tak kira (Well, I memang stubborn dari dulu). Maka tahun ni akan beraya secara sakan tapi masih sederhana. Engkau tengoklah *Muka siap-kau-nanti-kau-jaga-la-kau-tunggu-kau sambil kepal tangan, AHAAHAHA. Oyya, aku mensasarkan duit raya tahun ni akan lebih daripada biasa (engkau pun tahu kenapa). KAHKAHKAH.

4. Bercanda bersama best friends forever... .

Get through zaman remaja yang banyak punya godaan neh dengan mereka mana boleh kasi lupa :') tsk tsk. Tingkatan Tiga Harmoni dan Lima Sains Satu sentiasa di hati takkan pernah membuang dia, HEHE. Koraaang, harap sangat dapat jumpa mingle mingle berbuka puasa together atau kongsi makan kuih raya sama-sama sebelum perempuan yang pernah dapat award STUDENT PALING TEGAS masa class party ni terbang T____T. I dikatakan tegas? I'm so not over it sampai sekarang kau tau, HARHARHAR.

5. Mempublish entri secara pukal twenty four seven... .

Ini macam ada sedikit terlampau punya impian kerna takkan nak pergi publish dua puluh empat entri sehari, seratus enam puluh lapan entri seminggu? -.-" Jangan kata engkau tak larat nak baca atau mengejar semua entri tu, aku ni pun hah tak ada deee pernah terdaya nak mengeluarkan idea punya bernas untuk dipublish. As so you know, piawaian aku terhadap entri yang aku akan publish adalah sangat tinggi maka aku takkan sewenangnya publish entri yang entah apa-apa (Dasar perfectionist -.-"). Bottom line kat sini, saya nak selalu update lah perkembangan terkini, HEHE. Kang dah jadi student medic kang kau ingat boleh aku bersenang-lenang macam sekarang? Dalam mimpi boleh la kot.

Anda tunggu apa lagi? Habissudah. Sebenarnya banyak lagi tapi sebab saya tak tidur dari malam tadi-- kepala sangat pening, biarkan lima saja dulu la okkay? Kalau ada lagi yang terlintas karang saya membuat wishlist secara sekuel, HIUHIUHIU. Okkay dah. Kepala macam dah nak meletup. Selamat berbuka (!)

8 comments:

Fasya said...

tak tido semalam?
buat apa hah? ish3, nuha nuha. haha :D

eventhough i'm not going to mesir, i pun nk beraya sakan! haha XD

xoxo

nhmnrh said...

fasya

haha. i insomnia ouh T_____T
golek2 taleh tido :'(

haha. let's let's beraya sakan :DD

Fellina said...

jealous! nak raya dekat msia!!!!!!!! haha btw sis,u mao terbang ke mana?haha

nhmnrh said...

fellina

it will be a great experience for u to raya abroad, trust me :)
sis prnah raya dkat Philippines and it sucks of course.
tp biasa jeee.

hafizulkifli said...

fly ke uni mana?

nhmnrh said...

hafiz

univ mansoura :)

waniii (: said...

egypt? :O
sangat hebatttt
btw, am ur new follower (:

nhmnrh said...

waniii

thankyou sis :))
thankYOU so much, hee.