Wednesday, September 16, 2009

to YOU;

To whom it may concern,
JUST GET THE HELL OUT OF MY LIFE.

And I freakishly mean it (!)

After all the things you have done, I can't believe that you still have the guts to confront me?! *rolling eyes. Maruah engkau mana seh? Listen. I might have been fooled by you once but hey, it ain't happen this time. I will definitely make it sure.

Cukupcukup doe engkau mainkan aku macam engkau bagus sangat. Nak jumpa? Hah. Dalam mimpi pun belum tentu aku teringin. I do not know what your intentions are but just stop it. STOP IT.

This was dedicated to HIM. Yes, YOU. No, not you. HIM. Just because I knew he will be reading this since he is just too engrossed with my life. Kalau tak takkan kau tau aku dah nak fly eynn?

Dengan pesanan ikhlas;
PERGI TATANG AWEK KAU LAGI BAGUS.
Oh. Tak payalah kau sibuk-sibuk nak text aku kata kau sakit dada sesak nafas dah nak mati semua. I don't buy it and I don't even care. Everything from you are just bull****s!

P/s: Dear kamu readers, I am truly deeply sorry that you have to read all those harsh and mean words from me :( Especially dah lah sekarang still dalam bulan Ramadhan semua but this guy needs his lesson. I penat dah kena tipu dengan lakonan dia. All of this have to end. Sorry korang :/

12 comments:

| h.u.d.a | said...

why ramai yg ending bgini?
hmmm..hope ure strong.me n others!
yeah!cheers up our life!
ceh.niy mcm sdapkan ati sndrik jek.kih2..;)

eyra said...

errr, be strong ye
bulan ramadhan nie mmg bulan menguji kesabaran ;)

hilman.teddy said...

jemputan beriadah di tulisan gua. =D

♥ayudeadwish♥ said...

bersabo je la.. mnusia ni mmg ade yg camtu..

syazana zahidah said...

chill babe ;)
ITS okay..ALLAH ALWAYAS BESIDE U

Acul said...

bwk2 bersabar bln pose nie.. kalo pas raya nanti xper :D

nhmnrh said...

huda

heeee, thankyou huda :D
i'm okay je lgpun he's not even my bf pun -.-" HAHA.

nhmnrh said...

eyra

thankyou so much, dik :)

nhmnrh said...

hilman

insyaAllah ;)

nhmnrh said...

ayu

tau tk peee.

nhmnrh said...

syazana

thankyou saaangaat :')

nhmnrh said...

acul

HAHA. btw terima kasih yach ;D