Monday, August 31, 2009

blog lounge #036

Tag dari Adelin Comel :D

1. Apa perasaan anda sekarang?
; Perasaan? Takut dengan nervous semacam bersatu menjadi sebatian perasaan yang amat menggerunkan saya :O Ni nama dia perasaan sebelum terbang ke Egypt heh.

2. Saya nak makan?
; Err. Sekarang rasa nak makan aiskrim Cornetto perisa coklat :9 Padahal bukan ke hari tu sebelum puasa dah bedal TIGA batang aiskrim Cornetto? T_____T tsk.

3. Impian saya?
; Seorang Paediatrician dan Psychiatrist yang berjaya insyaAllah. Amiin.

4. Haiwan yang saya tak suka?
; Omaigod ini sampai bila-bila pun tetap lipas lipas lipas la :/ Fobia punya pasal sampai sekarang saya tak boleh tahan liao sama lipas.

5. Saya harapkan?
; Perasaan akan menjadi stabil secepat yang mungkin walaupun semacam mustahil tapi tak apa, berharap adalah sesuatu perkara yang baik T_____T Kalau tak berharap kang nampak sangat dah pasrah dengan kehidupan. That is not nice.

6. Jika boleh putarkan masa?
; Saya mahu mencintai Encik Biologi, Senator Kimia dan Datuk Fizik dengan lebih gigih dan mendalam. Haih.

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
; Sila baca yang ini. Lengkap habis dah tu siapa saya pada 10 tahun akan datang diharap anda terhibur *sengih.

8. Handphone saya adalah sebuah?
; Alatan yang lebih banyak menjadi perhiasan daripada fungsi sebenar dia. At this stake, I think I can live without handphone ouh. Bukan tak pernah en.

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
; Err. Masih terbilang dek jari. Jari tangan saja heh, tak masuk yang kaki.

10. Saya suka pada?
; Strawberry is the best HARHARHAR. Tak habis-habis.

11. Kawan-kawan saya?
; Bijak pandai belaka mereka neh. Dahla pandai, baik hati lagi. Lawa pulak tu semua. *tabik.

12. Pernah dikhianati?
; Siapa yang tak pernah, meh sini I nak tukar life I dengan life you.

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
; Menjadi seorang Nuha Muneerah Abd. Hakim, I forgive. But never forgets. There. Maka jangan la ingat kalau aku sudah maafkan engkau makna dia aku dah lupa ke apa. Jerat tak pernah lupakan pelanduk okkay? Pelanduk je selalu lupakan jerat. (Huh? Apa makna dia? -.-" Aku menserah tugas menjelas ini pada Encik Google).

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
; Nasquin si student Perak :P
; Kak Arelynn cousin cun. Ehem.
; Fasya darling.
; Fawani dah lama tak bercanda.
; Kak Lya colours :)
; Sabrina,,
; Fellina gorgeous.
; SEMUA FOLLOWERS I PAKSA BUAT SEKARANG. *tetiba kejam en. HAHA.

6 comments:

Fasya said...

i was looking for this post, i kata mana post baru nuha -_-"
haha!
cause you gave the comment earlier than when the post was published.

but anyway, thx!!

ps; i nk tanya, how do you upload gmbr comment hari tu?
remember the comment you gave me at the LONGEST TAG, and then you upload it in your blog. how do you do that? can it be done one other certain things?
mcm awesome sgt! :D i pun nk grab something from page org and upload. haha :D

xoxo pss; punya byk i ckp, harap2 u faham -_-"

|munira| said...

haha.
ni lemah semangat ni.
bulan2 puasa ni nuha..
ish3

nhmnrh said...

fasya

HAHA. welcome my dear :D

p/s: ohhh that one. I guna printscreen jee. Lepas tu crop sana crop sini zoom in sikit. HEHE. semua benda pun boleh. even post org pun u boleh grab, HAHAHAHA :P

nhmnrh said...

munira

tak kiraaaaaa :P

arelynn said...

Kak Arelynn cousin cun <---- aiyok ... *uhuk*uhuk* tak cun langsung .. baru jerk dpt buka blog pagi neh .. setelah 4 hari gigih bershopping kerana sumer sale akan berakhir 31 August ... hahaha .. buka blog je kene tag lagi .. aiyok .. baru jerk rase mcm semalam siapkan 250 soklan tuh .. hahahah ....

nhmnrh said...

kak arelynn

HAHAHA.
alamakk, terlupa sale habes semalam T_____T
HIUHIUHIU. Taleh ngelattt :P