Sunday, May 10, 2009

ini baru entri last.

HAHA. kan dah kata semalam, jangan pergi percaya sangat saya akan buat semalam tu sebagai entri yang terlast sekali sebelum saya pergi memampatkan ilmu di dada neh. *tepuk bahu kiri dua kali* ceh ceh. bunyi macam perwiri (perwira macam terlalu maskulin bagi gadis secomel saya, har har har!) ayu mahu pergi bertapa di gua. macam biasa, boleh pergi lawat www.perasansendiri.com.

saya bukan tulis entri neh hari ni tapi telah dikarang pada semalam sebenarnya, lepas tu pergi guna khidmat autopost; yang saya boleh schedulekan bila saya nak entri saya dipublish ikut suka hati saya. pagi buta boleh, petang celik pun boleh. tengah malam? pun boleh, pun boleh. hebat, yes?

hah, entri yang ini boleh ucap proper goodbye and lambai tangan bak ratu dunia kepada gerimis. selamat tinggal, blog yang saya beri nama gerimis dan berjantina Lelaki Macho. I will surely miss you, baby T_____T ada sesiapa yang baik hati nak tolong jagakan gerimis?

soalan tersebut acah saja lah, kahkahkah. mencebik pulak si gerimis neh. tak padan dengan jantina Lelaki Macho beliau. patut panggil Lelaki Sensitif :P

err. itu bukan tujuan sebenar kewujudan entri neh pada hari saya mahu berangkat ke UKM, Bangi lah bukan.
disebabkan hari ni bertarikh 10 mei 2009, gadis serba hijau sopan di atas (sayalah tu, saya) ingin pergi menunangkan dirinya Eh, bukan, bukan. saya ingin melontarkan ucapan SELAMAT HARI IBU kepada umi yang terchenta, nurulhana bt hussain.
I, hereby, want to thank YOU; as in my mother for all your sacrifices throughout raising me and my dearest sister and brothers. there’s no such word can describe how much I appreciate what you have done, mi. nevertheless, I can't repay you for whatever you have been through, NOT even with a 24-carat gold ring or a mansion on top of the mount everest.

true, there are some ups and downs in our bonding as a mother and a daughter, and we were not always in the same page but that doesnt affect my love for you at all.
the so called ‘like mother like daughter’ faces. thanks for being so understanding and loving to the five of us, your children. there’s no doubt that you’re a supermom as you always do multitask works without even complaining. I heart that.

and have I said before that your cooking is the best I ever taste in my life..? hee.

you are always there when I need a pillow, a shoulder to cry on or at least, a place for me to burst out all the secrets I kept (especially about boys, ehem ehem). HAHA.

air mata ibu by siti nurhaliza,

apakah sebenarnya terbuku dikalbumu
apakah erti linang air mata di pipimu
ucapkanlah padaku tak bisa kurangkainya
rahsia yang kau pendam itu…

aku hanya menduga tidak mampu merasa
sebenar-benar perasaanmu
pengorbanan yang kau lakukan
untuk dewasakan ku
hanya bisa ditanggung hati ibu..

telah kau telan lara dan terima segala
dugaan dan badai yang melanda
duhai ibu~

as cliche as it may sounds, umi, you are the queen of my heart :’) engkaulah ratu hatiku. as so you know, I love you so much mommy although I seldomly say and express it somehow.
again, thank you for everything, umi. you are the best mom that as well act like a friend ever :))

we ♥ you.
BEING AN UNEMPLOYED DAUGHTER, NI JE SAYA MAMPU BELI T_________T
and people, i have officially AWAY :'(

whatsoever: take care, gerimis. and you too, family ;(

6 comments:

syrrul said...

take care, nuha :)

AraShI said...

sayang...i'll misss you...i wanna CRY huuuwaaaaaaa~~~~

Fasya said...

honey i'm gonna miss you!!
good luck there!!
take care! :(
xoxo

i wish you all the best!

nhmnrh said...

@6220025565622444622.0
thank you, syrrul :DD

nhmnrh said...

@1266869679913166757.0

missyoutoo ;D

nhmnrh said...

@4014126938637695270.0
thankyou my dear fasya ;DD
xoxox