Friday, May 29, 2009

blog lounge #028

hello gerimis. ada rindukan I kah? HAHA. (tak tahu kenapa kena gelak tapi nak jugak)

semacam biasa, minggu ni saya balik rumah lagi buat ketiga kalinya. kalau saya tak balik rumah untuk weekends? hah, bukan nuha muneerah lah nama saya gamaknya! (siap mendabik dada dua kali konon kacak ayu lah bukan) har har har, apa kes. sumpah entah apa² punya perenggan -_______-" skip lah.

entri malam neh hanyalah sebagai starter pack atau boleh juga kita pakat comel² pergi sebut sebagai warm up stretching. minggu neh entri mungkin dalam keadaan bersiri. serius. sebab banyak sangat benda yang berlaku. BANYAK SANGAT I TELL YOU.

semuanya bermain dengan emosi. ah, macam dah terlebih bagi pendahuluan padahal nak bagi ringan² saja, kahkahkah. oi, pervert, entri lah yang ringan okeh. kau fikir apa pulak? aiyok, tak tahu. mak balik makan sayur!

dah lama betul tak main tag neh. sumpah mengidam pulak rasa. these past few weeks semua entri berat² meleret yang kalau orang rajin pun kena baca entri tersebut secara berhari². eh, ya ke? ah, sudah.

tag terpilih untuk malam neh dari KAK(?) FAWANI :)
beliau telah membagi award neh kepada saya. wah, nak riak sekejap boleh...? err. okay, okay. soalan ditarik balik T________T LAGAK MACAM TAK KENAL HUKUM HAKAM AGAMA JEEE. erk. sensitif seh. dasar emo (neh cousin saya, syifa pergi cakap kat saya. dia kata; "emo jugak awak ni eh") sedih je I, miahaha.

banyak jugak syarat untuk terima award ni rupanya. tak apa, tak apa. kita kasi pelan² kayuh.

5 BENDA TENTANG FAWANI:

♥ orang kuala lumbur (p tukar ke b; tengah belajar arab lah katakan, HAHA)
♥ dapat tahu yang sekarang neh dia suka senyum seorang diri. (err. ampun, fawani)
♥ nak masuk 19 tahun tapi masih mengaku 18. (betul pun sebenarnya, hee)
♥ sangat gilakan bintang. (gilakan tu word yang sesuai ke? -____-")
♥ berbakat dalam fotografi. (serius tak ada tipu punya)

5 FAKTA TERBARU TENTANG YOURS TRULY:

♥ sedang hangat bermesra dengan lahjah 'amiyyah mesir; bahasa pasar arab. (ye ye, saya skema)
♥ saya cintakan tidur buat masa sekarang. (kat surau tunggu isya' pun boleh tidur, perghh)
♥ sayangkan tutorial lima :)
♥ menjinakkan diri untuk tak selalu homesick, HAHA.
♥ batak membasuh baju pada setiap hari. err. no comment.

5 HOBI JUGA YANG TERBARU:

♥ tidur. (tak dapat disangkal lagi)
♥ basuh baju.
♥ sarapan pagi. (sangat penting)
♥ mensurvey harga makanan lepas tu sibuk condemn kata mahal lah, apa lah.
♥ mengusha RABBIT dan TURTLE T________T

MEREKA YANG MAHU DILEMPARKAN AWARD NEH:

♥ inda ishadah.
♥ nurul nasquin.
♥ kak alina.

whatsoever: cerita di UKM minggu neh memang penuh tragis wa cakap lu.

No comments: