Monday, April 13, 2009

tragedi misi rahsia 12 april

okay. izinkan saya nak kembali jadi penglipur lara malam neh. beberapa hari ni saya rasa macam saya dah banyak suka sangat membebel pada gerimis. kesian badan gerimis kena lumur dengan keselekehan tabiat saya yang dah suka sangat potpetpotpet, (dengan gerimis saja. dengan makhluk Tuhan yang lain saya masih diri saya yang hanya bercakap bila perlu, eceyh). ke pemalas nak buka mulut? ah, shut up you gerimis. you patut back up I, tau. dahlah I susahsusah create you. macam ni you buat I eh.

kenapa boleh ada double personality macam tu? silalah layari
www.duapersonaliti_gila/limited.com untuk maklumat lanjut, (janganlah kau pandai sangat pergi cuba klik address neh. kalau nak jugak, silakan tak ada kuasa saya nak tahan. sebarang kesulitan seperti lappy kena hinggap dek virus, window tak boleh reopen, pc tibatiba hang tak akan dilayan lah tapi. pandaipandai bawa diri, okayh). tahu. asal puaka binti kejam punya bahasa terpilih sebagai finalis pesanan. muncul juara pulak tu! musykil betul lah.

tengok. saya dah memang jadi macam neh. title tulis lain, mukadimah melencong ke lain. straight to the story, nuha. bongkarkan rahsia duabelas april neh. bongkarkan apa yang misteri sangat sampai kena guna bahasa military dengan kubu, sasaran, target, dalang semua neh. bongkarkan..... *asap berkepulkepul melatari badan gerimis*
misi 12 april yang rahsia sangat neh sebenarnya birthday party untuk budak di sebelah kanan gambar tu aka rabiatul adawiyah, (betul ke tak kita eja neh rabie? -____-" u should sue me if salah okayh). happy 18th birthday, darling ;D nasib baiklah rabie neh gear enam (inside joke so jangan cuba faham) jadi dia tak dapat detect ke-surprise-san yang kitorang cuba nak buat walaupun syafa pergi text rabie, (lebih kurang macam ni lah kot. saya main agakagak ikut cerita rabie);
weh, rabie. happy birthday! tengah celebrate makan pizza eh? sorry tak dapat join. enjoy!
PADAHAL MASA TU KITORANG MASIH TENGAH TUNGGU RABIE KAT PIZZA HUT UNTUK SURPRISEKAN DIA!! perghh. nasib baik rabie tak faham apa yang syafa cakap, hahaha T_______T nak menangis pun ada neh. masa rabie cerita tu, apa lagi. bantai gelak lah kitorang. sah lepas neh syafa tak boleh join penyimpan mohor rahsia besar, heh.
dan se-artistik (www.perasan.com.my) gambar kat atas yang saya ambil, selama makanan terhidang panas sampai sejuk beku dah boleh pegang bekas dia macam nabihah tengah buat tu, selama tu lah kitorang menunggu rabie dari pukul 2.30 petang sampai pukul 4. kau bayangkan, kau bayangkan betapa lamanya sampai ais yang mulanya beku dalam cawan tu dah mencair, hahaha.
terima kasih lah kat lelaki sebelah kiri dalam gambar neh, sebab jadi dalang surprise birthday party rabie, (walau saya dah tau niat asal dia, miahaha <<- neh dah jadi gelak evil sila jadikan sempadan). awak sangat bertuah boleh, rabie? haish, blindly jealous pulak tibatiba. haha, bahaya neh. although he was a bit rude on certain circumstances, I find him to be damn sweet sebab arrange semua neh untuk rabie. thanks, sarul :)

dan again, thanks sebab belikan kek neh dari bakers cottage. sedap ;P memanglah sedap kalau kek tu free -_______-" birthday girl membelek card yang didecorate secara tulus ikhlas oleh saya dan nabihah, hee. lawa eynn gambar awak dalam tu rabie ;) nostalgia betul, haha.
saya dan cik bie melaram di meja makan ;D melaram mak minah lah sangat. eh eh. tibatiba nama mak minah famous kat sini.
ini candid terbaik lah, inda ;D hahaha. rabie jangan marah okayh. dah tua neh jangan buat nakal.dua orang kawan asrama rabie; athirah dan er... namanya tak dapat dikenal pasti. sorry ;( tapi thanks sebab sudi datang, hee.
dan inilah hadiah yang saya, syafa dan nabihah belikan untuk rabie, (kongsi duit tentunya bajet kaya sangat ke). encik landak dari lovely lace, hee.

p.s: sesetengah gambar adalah ikhsan daripada inda. thanks, inda ;D
apaapa pun, penantian kitorang sejam lebih tu boleh kira sangat berbaloi kalau tukar mata wang asing pun tak ternilai tukaran wang dia. MARVELLOUS I TELL YOU. yang penting rabie happy. kan sarul, kan ;P hahaha.

nak menglipur banyak lagi tapi masa macam dok senggol saya kata dah pukul sepuluh. baru pukul sepuluh kan gerimis kan. I memang kalau boleh nak lumurkan badan you banyak lagi tapi hari ni I nak bongkarkan misi rahsia 12 april yang berjalan dengan lancar walaupun jadi pak jaga menunggu rabie datang je.

nak ugut kata; "RABIE, KAU TAK DATANG SEKARANG, AKU BALIK! AKU BALIK TAU!!" macam selalu dah tak boleh sebab dia tak tahu apaapa -___-" sumpah tension I, haha.

whatsoever: wak sarul ni baik lah, inda. walaupun dia mengaku yang dia memang rude sikit, haha.

4 comments:

shadah..♥ said...

dye ade kata dye rude ke?
sori la. tu pendpt saya...
ur welcome for the pics

MiZz-AreLyNN Amin said...

wow ... i'm the first to give comment ... ooo .. that mission actually surprise birthday party ke ? i'll give u some idea .. dulu mase matrix .. akak kat umah .. and then at 12.00 a.m sharp .. someone call my house phone ..and it were all my beshties.. and together their wished me and sang a birthday song kat public phone .. that was very terrific and unforgettable ... sweet kan ? not every year u get that lagu yang pitching lari but fully memorable ... ;p

nhmnrh said...

inda;

yup.
smlm kita cakaplah kat dia yg kitorang semua rasa dia rude.
lepas dia kata dia memang semulajadi
rude, haha.

nhmnrh said...

kak alin;

yang kedua to be exact,hee.
yupp2. birthday party untuk bestfriend nua :)

wahh. sweet gila nyanyi ramai2 macam tu, hee.
jeles2 ;D