Tuesday, April 28, 2009

operasi shopping

rasanya tengok tajuk pun dah tau dah saya nak cakap pasal apa. kan? lagi sadis dengan sticky note (konon) entri ni akan kecewakan lelaki sebab saya nak bentang comel² topik bershopping mania pada malam neh, sebelum saya tidur.

mari berteriak sikit. ciri² kegadisan saya sudah muncul secara magis lah, miahaha.

erk. apa sebelum ni berciri tomboy kah? ewah, mulut you gerimis. tak boleh lagi laser, ke. T_______T sedih I. you tu my other half, patut jaga hati I, manjakan I semua. mana boleh cakap orang yang create you (bukan sugar mummy-anak ikan) macam neh. you unfair! *muntah* kahkahkah.

let's cut the crap. tadi mahu cerita tentang operasi bershopping manis eh, mania lah bukan. mind you, semua perempuan suka shopping, saya tak terkecuali. cuma nafsu membeli belah secara rakus tu tak selalu datang. kalau attack pun ala kadar saja.

tapi saya tetap bersyukur. sebab jika tidak, pasti banyak duit emak ayah sudah berlenggang kangkung ke tangan pengusaha pusat membeli belah dan lepas tu bilik akan jadi gudang then...

okay okay. dah nuha, dah. ceh, apasal tiba² keluar dialog anak jati malaysia yang sayangkan negara semua -______-"

betullah tapi. saya tak suka sangat shopping. (adakah kerana tiada wang maka membenci kegiatan yang macam boleh hilangkan stress buat homework cambridge tersebut?) okay, gerimis. cakap. mana you tahu? -____-"

tak adalah, hee. saya sumpah² bagitahu kadang² saya malas pun nak pergi shopping complex kalau tak ada benda nak beli. nak mensedekahkan view kepada mata apatah lagi. heh. *perenggan ni macam boleh abaikan kewujudan beliau*

saya biasanya shopping barang keperluan dan kehendak sendirian berhad je. branded things lagi saya pandang sebelah mata, (nampak sangat menipu). tapi adakah ini bermakna saya low maintainence? KAHKAHKAH. nak bertafakur kejap insafkan diri T_________T
.
.
sebab dah kesuntukan waktu (atau macam short of time), emak kata mungkin akan bershopping barang untuk ke UKM esok. MUNGKIN, jadi tak tentu lagi. destinasi pilihan macam Jaya Jusco Bukit Raja. semacam boleh mencuci mata di situ (eh eh).

so, kejap tadi saya macam pening nak fikir apa benda nak beli tapi I get over that problem macam in the nick of time (cheywah). mana senarai tersebut? kejap. saya bentang mai.
yes, itu dia. kalau tak jelas boleh klik bagi kasi besar, kot. kenapa ada kot? sebab saya pun tak pasti jelas ke tak kalau dah klik tu, hak hak hak -_________-"
*updates; saya baru lepas klik nak tengok jelas ke tidak. Ya Allah, jelas gila sampai satu window dia cover!*

okay, tangan macam dah keluar suara beep beep beeeep macam lampu kat dada ultraman entah apa nama dia tak ingat banyak sangat dah sekarang ultraman. yang pasti tanda dia dah lemah lah tu, nak kena recharge.

kalau jadi shopping, saya khabarkan. kalau tidak, saya buat pintar. bahbai.

trivia; sila kira berapa banyak perkataan 'macam' dalam entri neh. okay, boleh abaikan.

whatsoever: kenapa dia tak call balik...? T_____T wuuu, sedih.

4 comments:

muniranis said...

confession of a shopaholic ke ni?
haha.
slamat bershopping-an.

arelynn said...

hoho .. happy shopping nunu ... nite ... taaa...

nhmnrh said...

@1486136142297542432.0

haha.
confession tu ya.
shopaholic tu nehi nehi, hahaha.
thanks for the wish ;)

nhmnrh said...

@6431279976757224758.0

hehe.
thanks kak alin ;D