Wednesday, April 8, 2009

kembalikan rasa cinta

oh, saya sekarang ni tengah berusaha gigih. bukan gigih belajar, (buat homework cambridge tu kira boleh ke tak eh masuk carta? bolehlah kan sebab susah ouh advanced english neh) tapi kiranya macam tengah terpatahpatahkan tulang hitam empat kerat nak kembalikan rasa cinta yang saya pernah rasa (hahaha). dan memang tengah cuba mengoverdosekan diri dengan dia (ehem ehem. cinta hati perlu bercolour merah lah bukan) buat masa sekarang neh.

siapalah si dia (ehem ehem) yang malang sangat dioverdosekan ke hidup kau neh. eih, dia beruntung lah tapi. tahu lah ramai lagi yang sudi mengofferkan diri sampai guna surname dia bagai tapi saya sumpah ikhlas i tell you. tak ada dakwadakwi lagi dah. kau failkanlah kes kat mahkamah syariah ke mahkamah juvenil ke mahkamah rayuan ke mahkamah tinggi ke tentera ke semua mahkamah semualah, kau takkan menang. mark ayat bergaris tu. tak ada yang boleh ragu perasaan yang saya cuba nak semai balik neh.


pesanan untuk mr. architect;
sorrylah you. bukan i sengaja nak curang dengan you ke apa ke atau pasang dua ke tapi you tahulah kan.. i pun perlukan orang yang i nak sayang dan persembahkan nyawa i semua. mana boleh you sorang dapat hati i. unfairlah macam tu. you sendiri cakap sharing is caring kan. lagipun dia dekat dengan i semua, wording dia power sampai i cair. you jauh, siapa suruh you pergi utara untuk kem tu. i tak suruh pun. ada i suruh? ada? (okay ini macam biasa ayat provok mentipu anda nama dia). silalah jangan percaya, tolong T________T berjurai air mata kau tahu.

si cinta hati yang mahu dikembali berputikkan feeling jiwajiwa ini tiada orang lainlah selain si vampire edward cullen. ehem ehem tadi tu pun untuk edward cullen, weyh. edward cullen! itulah, jangan sumpah seranah saya dulu. belum cakap habis lagi. baik anda meminta maaf secara senyap kepada saya di dalam hati. okay kenapa neh tak ada kaitan sila abaikan.

sejak akhirakhir ni memang rasa makin pudar sikit rasa cinta pada edward cullen. bayangkan lah dari title berprestij seorang suami telah terjunam ke lembah skandal yang penuh pancaroba. ewah ewah. pinjam ayat novel melayu sat naaa, (tibatiba ayat utara keluar tanpa membongkok meminta laluan di depan orang tua kau tak belajar adab ke hahh). saya mungkin perlu menggaji khidmat seekor cupid untuk menstrikestrike love ke hati saya supaya berterbangan cinta di udara lah bukan.

sudahlah kau nuha! -_________-"
ya, sesungguhnya saya lebih prefer buku daripada movie siri twilight saga neh. mungkin sebab saya jenis linguistik dan sukakan details, tak lupa kepada si WORDS (okay, jangan pester lagi boleh? dah masukkan dah nama kau dalam neh) maka saya lebih rela mengabdikan diri di sebalik ketebalan buku buku ini.

dan ouh, saya akan menkelek bukubuku ini satu demi satu selama beberapa minggu akan datang untuk kembalikan rasa cinta yang pernah saya rasakan, tumpang lalu.

whatsoever: the world is just too awesome; tagline discovery channel :)

6 comments:

Fasya said...

haha
suspen je post ni haha :D
btw you got awarded ;) haha :D

nhmnrh said...

hahaha.
suspen ehhh?
thanks, fasya :'D

syrrul said...

handsome boyf awk? :)

nhmnrh said...

alamak.
handsome ke?
rasanya sedap mata memadang jee ;D
haha.

syrrul said...

hahah! boleh tahan lah. ade rupa :) lucky lucky!

nhmnrh said...

ur radhi pun boleh tahan apeee :)