Saturday, March 14, 2009

sikit rasa happy cukup

okay. ini entri autopost yang saya tulis pada 13hb mac dan saya setkan untuk publish pada 14hb mac. masa entri ni dipublishkan, i believe saya dah dalam perjalanan untuk ke terengganu untuk hadiri majlis kahwin someone dengan someone, (hahaha) dan sekaligus bercuti.

ada lagu nak bercuti tak selain lagu balik kampung by sudirman? ouh, ada ada. cuti cuti, malaysia.... hahaha. sikit pun tak lawak weyh. bajet comel ah -_____-"

nanti bila dah sampai primula park royal hotel, dah settle in dah unpack baju dah rehat rehat dah lari sana sini dah teroka habis kemudahan dah habis semua pun dah habis, saya akan try cari WiFi kat hotel tu. check kat laman web tadi dia kata ada kat lobby je. harap satu hotel lah ada. barulah tak bersawangan sugar daughter saya ni kan.

wuu~ sedih tak dapat tengok konsert first akademi fantasia. ada sesiapa nak tolong tengokkan untuk saya? hahaha.

whatsoever: nak kemas baju sambil belek laman web global medical network.

2 comments:

Hidayah said...

woohou seronoknya nuha bleh tulis entri dalam keta sebab ada laptop! :D

saya said...

hahaha. bukan dalam kereta lah. dekat rumah :D