Thursday, March 19, 2009

siapa nak famous dia cool

hahaha. apa punya title saya letak daaa. serius tak nak elaborate panjang dalam siapa nak jadi miss popular atau mr. cool sila register dalam itu borang nanti malam kita kasi interview sama lho -____-" hahaha. kan dalam previous entri saya dah kata nak bagi keajaiban gambar. okay, mari mari mari. datang dekat sikit. eh, berhenti.

layan gambar famous ini dulu, okay? dan ouh, sila abaikan caption tu sebab sumpah saya sendiri tak sanggup nak baca balik ;) hahaha.

"wuu~ siapa yang koyakkan my advertisement tu? mesti jealous sangat nii. penat i pose!" (geli kau, cakap macam nii :P)

"eiy, apa you all tariktarik gambar i neyhh. kasi letak atas satu abad pun i relaa." (sumpah yang cakap ni nuha bukan nama sebenar)

"you tengok. tengok gambar siapa kat tengah bandar hongkong ni. i famous, tahu. jangan mainmain dengan i."

"i tak kenal siapa lelaki gentleman ni tapi i sukaa sangat dia sebab dia buat grafitti muka i...! mana nak dapat laki macam ni, youu."

"i terharu betul tau you all sanggup buat sepanduk banner bagai siap dengan muka i sekalii. ouhh terima kasih, malaysia~"

silalah kumatkamitkan mulut anda menyumpahseranah kegedikan entri ni -____-" hahaha. sungguh lepas ni takkan ada lagi bahasa meghemangkan bulu ghoma macam ni. aduhai. sesak nafas eden ni hah.

whatsoever: dragon ball evolution sumpah gempak gila ouh. mulanya ingatkan kartun, hahaha.

8 comments:

Hidayah said...

pandai nuha edit gamba haha
poyo ;p

saya said...

ahaha.
bukan edit.
tepek sajaaa~
hahaha.

jumpingjellybeans said...

nice edit ;)

macam mana ni ,
kang changmin tertarik ngan you pula

hahahahahahahha

abaikan sedang melalut nih -_-"

Fasya said...

whoa!
how do u do that?
dats awesome :D

giler ar, i always knew that you were famous
never tot ur really THAT famous
haha :)

saya said...

nas;

hahahah.
tak apa nas, tak apa.
nanti i tolak dia and rekomenkan u :P
*laughoutloud*

saya said...

fasya;

haha. techonology.
eceyh, poyo lebeyh -____-"

ades.
famous kewww?
hahahhahahaha.

Danial Kaoru said...

fuyooo....nuha hot

saya said...

eihh, bukau YOU lagi hot ke!
hahahahahahahahhaha.

p.s: sumpah i tarik balik first sentence tu :P