Friday, March 20, 2009

saya pelajar yang akan belajar

sekarang ni sangat seronok sebab mulai minggu depan mungkin saya akan pegang title "student" balik. keterujaan melampau yang tak mungkin sesiapa dapat faham. sumpah sungguh menyesal dengan ayat "ah, tak sabarnya nak habis sekolah" yang saya sebut berulangkali macam nak apply jadi bomoh sambilan kat lorong haji taib. apakah? -_____-" merepek sudah.
err. ya. saya daftar di cambridge untuk mantapkan, (eceyh. terror sangat lah kira? hahaha) my english since dekat egypt nanti all the lectures will be conducted in english. bukan arabic. that's a relief.

ouh yeah on my so-called dilemma in choosing the universities, thank you sangat kat semua yang bagi cadangan dan pendapat :) appreciate gilagila tak terkata dek bahasa melayu klasik dan moden. hahaha. apa nii. okay, abaikan.

balik pada cambridge, tadi pergi sacc untuk tanyakan program dia semua. tak perlu daftar apaapa lagi dan esok saya akan duduki placement test untuk tengok kat mana tahap english saya. sangat menggerunkan lah bukan sebab dah berapa bulan weyh tak exam. entahentah hancur mulus terabur bersepah semua bahasa aku. aduhai.

lebih menggerunkan daripada semua gurun, sepanjang kelas english di cambridge ni nanti saya akan drive sendiri. takut mak, nyahh T,T dahlah fobia dgn roundabout oh sungguh rasa nak tumbang sekarang. dahlah encik arkitek mulai esok dah tak ada... berkampung dekat kem gua sempadan thailand tu. dah mula rindu walaupun dia belum pergi :(

lepas check out cambridge tadi, umi pergi rawatan refleksologi kat kedai kakiku. saya pun apa lagi, pergilah melepak di MPH berbekalkan not rm50. banyak boleh beli ni. belek punya belek, tujuh buku saya beli dengan rm50 tu. kalau korang fikir wahh, nuha sangat-berjimatcermat-pilih-buku-murah-sampai-beli-tujuh-buku-dengan-harga-50-tu, tepukan kecil tersipusipu untuk korang. kahkahkah.
kurang satu sebab sedang dibaca :) mana mungkin hiduplah nuha tanpa buku. silalah ingat ayat keramat ni sampai bilabila. apa keslah saya nak suruh korang ingat, hahaha.
dan sebab beli lebih dari lima buku, dapat beg gempak starz ini percuma. yayy~ sangat seronok sebab beg ini lawa. ouh, mari kita main sep sep sep tom tom tom. kau mengantuk eh, nuha...? eh, mana kau tau? -______-" bak kata hidayah, goblog *grinning*

whatsoever: okay, mahu maniscakap (sweettalk) dengan encik arkitek untuk kali terakhir :'( tolonglah sediakan timba sebab blog ni mungkin akan banjir!

6 comments:

shadah..♥ said...

kte dah bca awn kupu2...
ktepun peminat comics. mira kwn aku ajar.
K xgi plkn kerana dye x fit so tgh happy

saya said...

wewooo~
mari kita highfive sikett.
haha.
wahh. untungnya dia tk prgiiiii.
benci amir kena prgi :(

aL sYa said...

nuha,kite punye la igt awk beli buku ilmiah ke ape..rupe2nye komik..hampehh..huhu

saya said...

hahahha.
tunggu masuk universiti nanti baru beli banyak buku berunsur ilmiah :P

Danial Kaoru said...

hahaha...sanggup u beli sampai 7...aiyo...baca on9 sudeh...

saya said...

dan;

tak nakkk~
hahaha.
i kan mmg gila buku. huhu.
nak baca on9 kat mana, pun?