Tuesday, March 31, 2009

orang kata, "bila jari menari,"

kadangkadang susah saya nak mengarang ayat atau sekadar menulis pada gerimis ni. bukan sebab malas atau sel kering (alias bateri tak boleh charge balik karang meletup dah menyesal seumur hidup tak nak kahwin awal siapa suruh T_____T) idea sudah kontang lah tapi bak ayat penutup zaman aktif berbahasa dulu, "masa begitu begitu mencemburui".

okay. mari kita potong ketam itu, (let's cut the crap, hahaha)!

ini ada cerita gila yang berlaku semalam. semalam, tahu. yesterday kau faham pula. sudah mula merepek jadi mari ke topik utama. cerita ni memang gila. rasa nak seram sejuk ketakutan bagai ultraman taro keluarkan beep beep beep kat dada dia masa tumbang kena hentam dengan raksasa zalim zaman kuno. aik.

cerita dia macam ni. masa tu pukul 4.23 petang, saya tengah tunggu drama julia juli kat tv3. tibatiba handphone saya berbunyi. mulanya ingatkan mr. architect call lagi sebab number tu tak registered dalam phone book.

nota lari topik; saya jarang angkat phone call kalau number tu saya tak kenal. menipu andakah? tidak, saya serius.

tapi memikirkan yang manalah tahu emergency call ke, ada orang nak promote university atau kolej ke, apa apalah, saya angkat. sekali lagi, SAYA JARANG ANGKAT phone macam ni, okay. dan saya dengar suara orang lelaki. konklusinya, saya kata dia ni lelaki gila. kenapa? meh nak sambung cerita.

*LG- lelaki gila, NM- nuha muneerah

LG: assalamualaikum.
NM: waalaikumsalam.
LG: ini nuha ke?
NM: ya, saya. (dah berdebar dah masa ni. siapa pula yang tau nama aku nih)
LG: nuha...?
NM: yaa. (mata dan kening dah mula berkerutkerut. rasa nak hang up je masa tu)
LG: awak mesti tak kenal saya, kan.
NM: (terdiam)
LG: awak mesti tak kenal saya...
NM: ya, ha'ah. saya tak kenal awak! (suara memang high pitch lah masa ni i tell u)
LG: tapi saya kenal awak. (okay, aku dah cuak. sumpah cuak)
NM: oookaaaaayy.
LG: tolong kenalkan diri awak kat myspace. (ayat ni buat aku bergandaan kecuakan)
NM: hah??
LG: kalau nak kenal saya, hantar comment kat myspace.
NM: (aku terus hang up, letak phone)

tidak kah kau rasa hidup kau sangat celaka kena angkat phone lelaki ni? entah siapa saya tak kenal tibatiba suruh kenalkan diri kat myspace. entah dari mana dia dapat number phone saya pun saya tak tahu. gila scary boleh? serius lepas tu saya bertawaf satu pusingan di family hall. dan tibatiba dia hantar message.

date; 30/03/2009, time; 16:29.
Ish bdk ni. Weyh ko mmg x knal aku tp aku knal org yg ko knal dn aku nk mntak tolong kt ko so klau nk knal aku msg aku kt myspc. Aku de kt fren ko nme aku wak sarul.
hambik. lain kali jangan mainmain nak kenal macam tu je. kan dah bertepek message dan nama kau kat sini. haish.

maaflah. saya memang tak layan orang macam ni. zaman untuk semua tu dah lama berlalu. eceyh. ni, saya nak cakap. bukan saya baik sangat sampai tak pernah cair dengan message dan call macam ni semua tapi sekarang saya dah matang. dah boleh fikir. dah ada hati yang nak kena jaga; hati mr. architect tu.

ingat tak masa saya demam sakit tonsil migraine semua last week? masa mr. architect call saya jumaat malam tu, saya dapat tahu yang dia demam jugak. sampai ada satu hari tu dia dikecualikan daripada sebarang aktiviti. hah, eloklah tu. dua dua demam. tapi kesian dia lebih lah sebab dia seorang kat sana.

dan ya, semalam dia call guna public phone. sempat cakap tak sampai sepuluh minit :'( tak apalah, kira oraitlah tu. tak boleh selfish sangat. hahaha. kenapa rasa macam dah lama tak gelak? T____T

whatsoever: tinggal sikit je lagi homework cambridge untuk disiapkan. yayy~

1 comment:

Anonymous said...

[u][b]Xrumer[/b][/u]

[b]Xrumer SEO Professionals

As Xrumer experts, we from been using [url=http://www.xrumer-seo.com]Xrumer[/url] fitted a large leisure conditions and know how to harness the massive power of Xrumer and build it into a Spondulix machine.

We also provide the cheapest prices on the market. Numberless competitors desire charge 2x or even 3x and a end of the time 5x what we responsibility you. But we believe in providing gigantic help at a tearful affordable rate. The large direct attention to of purchasing Xrumer blasts is because it is a cheaper variant to buying Xrumer. So we focusing to abide by that thought in cognizant and afford you with the cheapest standing possible.

Not solitary do we take the most successfully prices but our turnaround occasion after your Xrumer posting is wonderful fast. We will take your posting done to come you discern it.

We also outfit you with a full log of successful posts on different forums. So that you can notice over the extent of yourself the power of Xrumer and how we hold harnessed it to gain your site.[/b]


[b]Search Engine Optimization

Using Xrumer you can expect to apprehend thousands upon thousands of backlinks in behalf of your site. Many of the forums that your Place you force be posted on have exalted PageRank. Having your link on these sites can really expropriate strengthen up some cover dignity back links and genuinely boost your Alexa Rating and Google PageRank rating utterly the roof.

This is making your site more and more popular. And with this increase in regard as well as PageRank you can envisage to see your area absolutely rank expensive in those Search Engine Results.
Conveyance

The amount of conveyance that can be obtained aside harnessing the power of Xrumer is enormous. You are publishing your site to tens of thousands of forums. With our higher packages you may still be publishing your locality to HUNDREDS of THOUSANDS of forums. Create 1 collection on a popular forum drive usually enter 1000 or so views, with communicate 100 of those people visiting your site. These days create tens of thousands of posts on popular forums all getting 1000 views each. Your freight will function at the end of one's tether with the roof.

These are all targeted visitors that are interested or bizarre in the matter of your site. Envision how innumerable sales or leads you can fulfil with this colossal figure up of targeted visitors. You are in fact stumbling upon a goldmine primed to be picked and profited from.

Reminisce over, Transport is Money.
[/b]

GET YOUR TWOPENNY ERUPTION TODAY:


http://www.xrumer-seo.com