Thursday, March 26, 2009

blog lounge #016

tag daripada wafiqah :) thanks, dear.

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

saya sukakan gerimis. awak?

saya pilih nama tu sebab catchy. dan saya memang suka gerimis. dahlah comel. sepupu hujan rintikrintik pula tu. hahaha. okay. mengacah anda. ada sejarah sebenarnya dengan gerimis aka lelaki perasan comel ini. kahkahkah.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://nhmnrh.blogspot.com

sebab itu nama saya tanpa vowels :) even kat buku teks sekolah buku rujukan buku latihan kamus dewan pun ejaan itu yang saya tulis, hee. actually tengok nabel buat nama dia jadi nblh. credits to her :DD

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

straight to the point adalah sangat plain dan boring.

no offence, okay? mungkin sebab saya suka sastera jadi writing pun macam bengkangbengkok ada cornercorner macam ular kena palu. hahaha. peace.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

pernah pernah pernah. banyak kali pulak tu.

sebab masa tu tibatiba rasa down pasal someone dan segan sikit sebab sedara mara baca tulisanku ini, hee. tapi sekarang sudah sangat sayang lah dan tak sampai dek hati nak menamatkan riwayat sugar daughter saya ni. plus saya boleh tunjuk bukti bakal doktor pun reti memblogging, ewahh. apa kes.

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?

ada CLASS.

wafiqah ni one of my closest friend masa primary and teman seterawih, hahaha. kan wafiqah, kan? blog dia penuh gambar lawalawa yang dia tangkap dan tagline sukahatilahblogaku tu serius cool.

6) 5 orang seterusnya untuk ditag?
; nasquin.
; inda.
; fasya.
; alyaa.
; fawani.

whatsoever: entri khas untuk my bestest friend is on its way.