Thursday, February 12, 2009

tak boleh berhenti senyum

sebelum apaapa, nak bagitahu yang saya dah nazar puasa manamana dua hari with atau without berturutturut kalau lulus ujian memandu dengan jpj hari ni. walaupun masih nervous ala-ala menggedik merentas hutan waktu malam, saya dah ada confidence sikit dengan diri sendiri. meaning dah tak senervous kali pertama minggu lepas. ouh, dan bagi menambah perencah kepada kesayuan, malam tadi tidur saya dilatari oleh lagu doa taubat,
tuhanku, aku tidak layak, untuk syurgamu.
tapi aku tidak pula sanggup menanggung seksa nerakamu.
dari itu kurniakanlah keampunan padaku, ampunkanlah dosaku...
sesungguhnya, engkaulah pengampun dosadosa besar :)
akhirnya, saya dah lulus driving test dengan jpj tadi. alhamdulillah. berbungabunga je rasa hati ni, (maknanya sangat tertarik dengan wajah hitam manis tuan jpj. kahkahkah). ouh, tidak. tak ada skandal berita sensasi gosip batu api semua ni. tapi jpj kali ni pandai buat lawak dan reti nak menolong saya drive. eceyh. siapa nak test ni weyh? hahaha.

saya: boleh saya mulakan, tuan?
tuan jpj manis lagi segak bergaya : ya, sila sila. datang pun nak test kan, kenalah mula.
saya: *tersenyum*, (dalam hati, pandai loyar buruk jugak dia ni)

to me, lebih baiklah jpj tu gatal, loyar buruk dan seangkatan dengannya daripada dapat jpj yang fatin dapat tadi. azab sungguh tak menahan. ada ke patut waktu fatin tengah test, jpj tu pergi jawab call dan marahkan anak dia. tak pasalpasal lepas tu dia lepaskan kemarahan dia kat fatin. dah si fatin tu menangis lepas habis test. nasib baik jpj tu bagi dia lulus. dahlah hari ni birthday dia ouh. damn you makcik jpj.

ya, sila terkejut. jpj tu adalah seorang perempuan! -_______-" sila terkejut lagi bila saya cakap ada sesetengah jpj, (bukan semua) yang akan mintak duit kopi dari kau kalau kau nak slip keputusan kau bercop lulus. kesian aunty kim tu tau. ada ke patut jpj buat macam tu dekat dia.

ouh, abah dah bagi green light untuk beli kereta baru. weeee. apa lagi kalau si myvi kecil molek 1.3 itu. hahaha. sabtu ni akan ke showroom perodua. tanpa sebarang amaran, kelibat saya akan datang boleh dilihat di sra sek3, skrm dan tak lupa niners. jumpa korang di sana, (eceyh, bajet skuad perodua menghantar adiklah bukan? T,T)

whatsoever: buku twilight datang esok weyh!! (sila baca dengan nada menjerit which is obvious gila tahap kristal)

6 comments:

syrsyr lion! said...

WAHHHHH dah lulusssss????!!!!!!!! bestnyeeee!!!!! bile boleh dpt P? ahhhh!!! kite pon tersenyum tak henti!!! happy for you! :D :D :D

Naddie Anuar said...

yeay! congrats2! mari join the myvi gang :)

aishiteru..♥ said...

congrats nuha...
mknanye ble pegi mana2 la ye...
bestnye dah ade lesen

saya said...

syrrul;

next week dah boleh dapat ouh. wee~
haha. thanks, dearie :)

saya said...

kak naddie;

huhu. yayy~ mari mari :DD lol

saya said...

inda;

thanks :DD
boleh pergi sekolah je. haha.