Friday, February 27, 2009

kesabaran berpenhujung

setelah tiga minggu menunggu dengan berbanyak ekspresi muka (padahal lebih mengomel je sampai doodle atas kertas benci mphonline, hahah), terbayar jugak semua tu hari ni as in jumaat; 27hb februari. lebih kurang pukul 12.45 tengah hari tadi, loceng pintu rumah saya telah ditekan bertalu-talu dan diikuti oleh jeritan umi, "nuhaaa! buku kamu dah sampaiiii"

sehabis tenaga, saya berlari sambil mencapai tudung sambil menjerit "ahhhh! ahhh!!!" dengan penuh teruja. kahkahkah. anak siapa ni weyh. habaq mai kat cheq T,T bila umi dah habis sign kat package tu, mencicit saya lari sambil memeluk package dengan penuh kasih sayang. hahaha. so much for the drama seyh. tapi sumpah mulut tak berhenti menjerit. adoi.
akhirnya koleksi saya telah lengkap :) nasib baik tadi sempat menyabarkan diri dari merabakkan plastik package tu sebelum ambil gambar. hahaha. untuk lebih mendapat kaf-ba-ra-kaf-alif-ta-nun, (eceyh. yoyo'o je kan) saya akan mula membaca dari twilight balik. walaupun hatiku merontaronta, (personafikasi, harap maklum) nak terus baca eclipse. sabar, nuha. sabar.

mari kita rasakan ketakutan dari mula. all over again.

untuk syafiqah; terima kasih!! sebab sudi pinjamkan buku awak. buku awak akan dipulangkan dalam kadar segera :DD

whatsoever: anak kucing yang saya beri nama arabella swan telah mati :'(

4 comments:

shadah..♥ said...

nuha bca tau entri baru...
psl twilight saga

saya said...

dah bacaa~
i understood ur feelings well my dear :)

fawani said...

woww..da dpt da sume!!
beshnye..jelez2!
hehehe

org punye smpai next week.eclipse n breaking dawn.diimport khas dr uk.free lg tu.hihihihi~

saya said...

wahahhhh!!
best gilaaa~
ganbatte utk menunggu :DD