Monday, February 9, 2009

di ruang peribadi #001

sangat seronok okay sebab tibatiba boleh blogging dalam bilik sendiri, kahkahkah. apa jenis keseronokan ni weyh. ya lah, first time blogging in my room sebab selama ni ingatkan router streamyx tu tak sampai line dia ke bilik saya di tingkat dua ni. luckily hari ni line dia punyalah baik. syukur :)

even sekarang ni tengah menaip keyboard lappy berlantaikan katil, (eceyh, terujalah tu?) the writing says it all, people. and this smiley too, (:D) hahaha.

sehari dua hari ni entah kenapa saya lebih suka marinatekan diri dalam bilik. maybe sebab masih ada konflik perasaan dengan abah. well, every relationship ada ups and downs kan. macam line router ni jugak, kejap connected. tapi tautau je connection dia dah limited, (i guess korang dah tahu kalau saya tengah bengang pasal line streamyx ni, -_________-")

pepatah of the day; sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri.

aik. ada kena mengena? ada. sangat ada. hobi-lama-tapi-muncul-balik-alert, saya dah hampir nak penuhkan balang yang beli kat hinode shop dengan bintang yang saya buat sendiri. god, i love those hand-made stars sangat sangat. time ni separa penuh. sebelum i bought more paper stars from smart book shop. ahah.ouh, tengah busy menaip dan watching rumor has it vcd in my room, tibatiba dapat message dari my boyf. dia ajak tengok gerhana bulan. i almost forgot kalau dia tak ingatkan. thanks, sayang :) dan saya pun berlari turun anak tangga mengah segala benda diketepikan dengan sangat tabah[?] sambil menjerit panggil adikadik tengok kat luar. paling tak menahan, mar dan man yang punya blur apa jadi pun sibuk sarung selipar pandang langit. kahkahkah.

tapi yang ada cuma... langit bewarna coklat. jangankan bulan, bintang pun tak ada. ilek. zero. none. wala'e. nada. sedikit frust tapi boyf saya tetap tak putus asa. dia kata nak tunggu jugak. oh, boyf saya sangat fancy bulan. harihari dia tengok bulan. kadangkadang bulan tengok dia. hahaha. gila lame seyh. my words, i mean. no the part dia fancy bulan, okay?

lagipun dia cakap range masa untuk gerhana bulan tu empat jam. saya? jangan ditanya. tak sanggup nak paling ke langit secara gagah. nanti kalau ada gerhana tu, boyf saya akan bagitau. wahah. sangat mengadalah bukan? biarlah. hahaha.

gerhana... ouhhh gerhana... engkau di mana?
whatsoever: nak tengok vcd winter sonata yang dah lama beli tapi tak tengoktengok lagi T,T

2 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehhe...

kala malam bulan mengambang giteww~

saya said...

haha. sangat betull.

weee~ :D