Friday, February 6, 2009

bendera putih

saya surrender. dengan rasa rendah diri, saya akhirnya mengaku saya dah fancy sikit sikit the twilight saga series ini. thanks to you, mira :) sebelum ni dengar orang cakap pasal twilight tapi buat buat pintar saja. aik. explain sikit. ouh, bak kata kak noe; diam itu kan pintar. haha. sangat practical on certain circumstances of course. tapi kekadang tu kenalah bersuara jugak, kan.
pernah dengar ayat kerek neyh?
kalau kau diam, orang tak kan cakap kau bisu lah. -___________-"
baru lepas call mph punya office dan tanya book availability for four series of twilight and the guy said kat midvalley ada stock tapi dalam dua-tiga hari je selagi orang belum rembat. so, anyone yang nak tambah koleksi... serbulah middy. lai lai lai, (promote macam kau kerja kat middy plak eynn. haha).

as for me, saya dah siap transaction order kat mphonline. and it costs me, (i mean my mom, hee) rm166.80 for all the four series of twilight saga. kalau ikut the date stated kat transaction, bukubuku tu akan dideliver on 13th february. one week from now. kira okaylah. insyaAllah, kalau lulus jpj re-test next week, kira all the books tu grand prize for me. woohoo~

tak sabar, tak sabar nak tunggu courier datang on my doorstep handing the books to me. i can finally admit yang i fancy twilight. can anyone welcome me to the club? hahahahahahaha T,T saya gila punya ketinggalan.

whatsoever: telah ditag dengan hebatnya oleh fawani :)

3 comments:

aishiteru..♥ said...

wah, awk dah giler dgn twilight series ke? kte dah bli smpai eclipse. tgh tggu breaking dawn.

saya said...

haha. sangat betulllll.
weee~ :DD

pu3iman said...

WELCOME TO THE CLUB :D

lepas ni kena choose plak nak team Cullen ke atau team Jacob ahahaha :D