Sunday, January 18, 2009

saya kata mereka kachak

ada orang cakap, lelaki tough tahap boleh-masuk-sukan-angkat-berat, (tahap boleh angkat kotak masuk lori sudaa, haha) tu kacak. tapi for me, kacak tu terlalu subjektif. kira kalau boleh samakan dengan soalan sejarah bab imperialisme (cikgu hakim mgkin akan melenting dgn hebat bila tahu saya samakan soalan kekacakan dgn soalan subjek dia :/), boleh smpai 60++ ke apa tah isi yang diterima.

bagi saya, kacak boleh ada bnyak kategori, (analisa sendiri, so kalau tk setuju, nasiblah). satu; kacak yang memang kacak punya kacak[?], dua; kdang2 je nmpak kacak (kdang2 jgak blh tk nmpak kekacakan tu), tiga; pujian kacak yang timbul dari faktor faktor lain macam pakai shades, pakai baju kemeja warna hitam (ini penting sangat, serius), baju melayu warna merah (penting jgak neyh) bwak kereta ferrari (padahal ayah punyaa seyh), rambut ala-ala pelakon hong kong. okay, semua tu serius kriteria saya sendiri -____-"
korang rasa dorang berdua ni kacak ke? saya rasa tahap suam suam kuku bolehlah, lagi lagi the part i-can-have-anyone-with-this-die-to-look-eyes (habislah entri ni kena condemn dengan kipas susah mati brad pitt dengan iqram dinzly). ehem. sbenarnya kacak juga lelaki lelaki neyh. silalah maklum itu ayat cover semata mata,

nak tahu siapa kacak di mata saya..?

hero filem melayu. saya kolot? then i'm proud to say i am :)
datuk aziz sattar. ya, dia. datuk saudara saya neyh, haha.
arwah nordin ahmad. ya, dia juga.
dato' jins samsudin. beliau sangat kachak dlm pancha delima weyh.
dan the ultimate guy dalam senarai kekacakan saya ialah ...
kuswadinata :) :)
dan yang pastinya bukan lelaki ini...
sorry dan, i jadikan contoh je, hee. u ttp kawan i yg trbaek :D
p/s: rindu nk dgr u rosakkn fav songs i ouh, haha.

whatsoever: it costs me my tears to hear my boyf sang a song for me last night,,

4 comments:

Naddie Anuar said...

kuswadinata itu mmg kacak. :) dan juga sultan azlan shah & juga raja dr nazrin shah. ahaha~

dan yang terpaling handsome bagiku adalah, husbandku sendiri!!! yeay!!

beauty lies in the eyes of the beholder. x caye? brape ramai yg rase will smith tu kacak?? i think he is!!! :)

saya said...

hahaha.

bab abg faiz kachak itu tidak boleh belah :p

yup2. beauty lies in the eyes of the beholder. second ur statement :)

syrrul said...

hehehheheeh memang sangat betul! ade muka mix mcn pan asian sikit je, org kate handsome.
sapa bilang lelaki melayu tak ahndsome (serious lirik ni tah pahape). :P

kesian dan -_- HAHAHAHAH

saya said...

sangat betulll.

dan? hahah. biaq pi sama diaaa :D:D