Wednesday, January 14, 2009

nak jerit pergi padang

pengakuan aka confession: saya sudah addicted kepada fashion wars di myspace, haha. itu pun nak kecoh. ouh ouh, add lah saya jadi posse korang, (okay, that's sound desperate enough, nuha). dah sah sah tak betul. yesterday saja tanak update, (chey :/) nak tengok sejauh mana boleh tahan diri sedangkan dah addicted dgn blogging sejak jadi penganggur terhormat neyh. tengok, baru sehari dah blogging balik. gila addictive benda alah neyh.

yesterday was quite a day sbb blaja driving. 4 jam non-stop weyh. tau je lah stereng kancil manual tu mcm mana. berat gila. now i can say that i dah pro parking dengan tiga penjuru, haha. naik turun bukit tu still takut lagi. especially nak turun.

ada one time tu, abang shah keluar dari kereta and let me drove the car myself. kira sorang lah dalam kereta tu. bajet bangga, haha. parking sorang, check. tiga penjuru sorang, check. naik bukit sorang, check. turun bukit ni taleh belah.

abang shah kat dataran metro tgh bersidai kat palang. im in the car, dah free kn gear and tarik handbreak semua. bila nak turun tu, saya pndang bawah, pndang muka abang shah, pndang bawah, pndang abang shah balik. mcm orang insane. akhirnya abang shah kata, "okaylah. saya masuk". hahaha. kira pandangan saya tu tk kecundang!

semalam jugak first time memandu kat jalan raya. ouh yeah. teruja tu memanglah tapi ketakutan mengatasi segalanya -________- nak masuk gear tiga, termasuk gear lima. mana tak berbunyi pelik enjin kereta tu weyh. masalah betul. saya dah sangat suka main clutch, brek kaki dengan minyak. haha. tak sabar utk next class.

dan masa nak buat parking, tiba tiba abang shah kata; itu kawan awak ke tu? i was like.. hah? mana? lahhh. rupanya danial dok melambai lambai mcm orang gila, (ayat penyedap rasa). ganggu concentration betul. konon bajet dia pro driver. haha.

whatsoever: rindukan keriangan zaman kanak kanak ribena :)

No comments: