Tuesday, January 20, 2009

gadis suka jalan #001

gadis suka jalan itu saya. ya, saya. tak ada blog author lain dah, (asal mesti kena ada ayat murah tahap konon-beli-kat-sale-buy-one-free-one macam neyh sebagai pembuka tutup botol kata segala? T_T) awal awal pagi lagi dalam 6.30 dah bangun, (kalau bangun wktu mcm neyh kat asrama, jangan kata sarapan solat pakai baju, mandi pun belum tentu kau sempat punyaa) utk ikut umi ke universiti malaya.

since umi maybe akan lama kat library UM, i brought my lappy along. boleh update blog kan, (padahal nak main fashion wars, haha). around two hours kat UM. best best. ada wiFi tuuh. gila teruja. terasa macam student universiti pulaaa, sighs :/ tapi part kena jalan kaki ke mana sahaja akibat parking yang terhad ala ala mcshaker mcD limited edition tu, tak boleh tahan okayh. noktah. awat laa aku pi pakai highheels. membunuh sel tapak buku lali kaki betul.

then baru kitorang ke putrajaya utk urusan rasmi umi and ke alamanda, (fahamlah korang bahawa ini tujuan sebenar saya nak ikut, -___-") melebihkan visual mungkin adalah perkara mandatori di blog saya pada masa akan datang, (apa, ingat ni kes gantung tak bertali sampai mati ke). okay, tak ada kaitan. ouh ouh, makan kenny rogers roasters itu asyik, haha.

whatsoever
: mahu segera kembali ke handphone untuk bermesej dengan si dia :)