Monday, December 1, 2008

satu hari di bulan disember

okay, hari ni saya nak mendiscover artistic part dalam diri saya.
artistic lah sangat. edit gambar je. hee.
hmm. ada design yang akan saya sertakan dalam entri ini nanti.
untuk makluman, saya design dari PAINT ya.
tiada bantuan daripada photoshop atau apa apa seangkatan dengannya.

p.s: entri ini belum sempurna. nanti saya update okays.

selepas berhempas pulas dengan pilihan gambar, inilah hasilnya.
saya rasa bolehlah untuk amatur macam saya ni. haha.
apa pun, saya kan perbaiki untuk masa masa akan datang.
respon kamu amatlah dihargai. :)

jeng jeng jeng

aduhai. tk tahu nak cakap apa. simple sangat.
jadi, penutupnya, guna paint maybe tk memberi impak ini.
marilah nanti saya guna photoshop.
masih tertanya tanya sama ada saya patut atau tidak,
untuk menampilkan design ini sebagai header.
sangat sukar ini.

whatsoever: kehendak hati sukar untuk dimengerti. hmm.

No comments: