Friday, December 5, 2008

petang itu yang terindah

PETANG
acara : bergaul semula bersama teman teman lama
tempat : rumah saya syurga saya
masa : 4pm hingga 6.45pm
______________________________________________

alhamdulillah. rancangan saya untuk gathering dengan teman teman lama tercapai.
teman teman lama as in bestfriends saya yg telah ke asrama. hmm.
ternyata kangan bangat gw sama mereka. *asal tb2 loghat indo keluar neyh*
tapi ada juga yang tak dapat datang mcm manie dan zira sbb ada interview scholarship.
SUMPA NAK KERAT ANIS YANG DAH DUA TAHUN TAK JUMPA DAN ASYIK MENGELAK DARI GATHERING SEYH. *sighs*
ouh. jihan tiba dengan sangat awal. okay, saya tipu.
dia datang tepat pada masanya iaitu pukul empat. thanks, jie.
saya agak motionless sikit sbb tak tahu nak cakap apa dengan dia.
hohoho. *baca dgn gaya santa claus. terima kasih* haha.
selepas membawa jie ke bilik saya dan berborak tntang perkara yg entah apa apa,
saya mengajak beliau untuk makan barbecue di depan kolam.
makan makan, minum, borak borak lagi. hmm.
ouh, masa time for dessert, biha called tanya for directions.
dia da sesat ke jalan 7/10 iaitu dekat seksyen lapan. susah juga nak bg directions.
akhirnya mereka sampai dan saya ingatkan dalam dua tiga orang saja
biha herself, syafu dan rabie. rupanya ain dan yat pun ada. *tepuk tangan*
ouh. akhirnya bilik saya kembali gamat dengan gelak tawa.
amat merindui suasana itu tahu !
dan kami akhirnya kembali ke kolam untuk menikmati makanan.
ahhh.. airbatucampur saya sudah cair. aiyyo.
sambil makan, borak pasal highschool sweethearts. sangat tidak boleh belah.

rabie.bieha.aien.
menikmati makanan yang saya sediakan. waaahah.
selepas habis makan meehon dan ayam barbecue yang dipanggang secara lintas langsung,
saya dan biha menunjukkan skil membuat airbatucampur.

airbatucampur bersama cendol dan aiskrim yang mendapat pujian syafu. wee~
lepas ni kita boleh buka kedai abc lah biha oii. *teruja*
ouh, jihan terpaksa balik awal. al maklumlah, dah dua jam dia di rumah saya.
banyak kenangan yang kita orang cungkil balik. rindu-rinduan gitu.
dan kita orang jugak sempat mengambil gambar di depan kolam rumah saya.

gw maseh kangan bangat sama kalian deh. meningan kita bareng2 lagian yuk.
kita orang tanpa manie, zira dan anis serta jie yg dah balik.
tk lama lepas tu, syafu,ain,rabie dan yat pun balik. tinggallah biha.
patutnya nak ajak dia sleepover tp nanti esok dia tk ada transport nak balik. hee.
so, saya dan biha jalan2 di luar sebentar smbil borak2 pasal hidup.
*hidup lah sangat kan bie*
bila hujan dh start renyai2, kita orang pun masuk rumah balik.

SAYANG KAMUU CIK BIEE. - dari saya, cik anne.

whatsoever: mahu tengok LOS dan FAUN di pawagam... bolehkah bonda?

No comments: