Wednesday, December 24, 2008

lelaki juga pandai shopping tahu

ya, jangan ingat lelaki tak pandai shopping atau pilih barang yang lawa!
contoh terbaik ialah abah saya. haha.
beliau ialah tuan haji abd hakim b husin b hasan b apdal *kalau tak salah lah*
kalau part shopping, saya memang serahkan pada abah.
ouh ouh, khamis minggu lepas, abah fly ke filipina untuk urusan kerja.
sangat rindu untuk tinggal di filipina macam dulu dulu ouh.
SEDANGKAN SEBENARNYA NAK SHOPPING SAKAN SAMPAI TANGAN PENUH TAK LARAT NAK BAWAK KAT SM, GREENHILL DAN GLORIETTA KAT MAKATI CITY. tskkk. T.T
teringat masa raya kat filipina dulu. solat raya pun kat malaysian hall sajjeh.
tapi DUIT RAYA aka 100 pesos masa tu SANGAT BEST okay.
kalau ikut pengurup wang berlesen masa tu, 1000 pesos = rm70.
tapi sekarang my mom kata currency dah naik: 1000 pesos = rm80. wah.
jadi bayangkan kalau satu orang bagi 1000 pesos. 10 orang? buatlah kiraan ya.
balik pada abah saya yang pandai pilih barang cantik,
saya telah meminta tolong abah untuk membelikan saya beg tangan.
kalau boleh nak original. haha. nak yg tiruan, Greenhill berlambak ouh.
hari tu belek handbag Guess kat Subang Parade, rm400+. adoi. mana nk dapat.
abah balik dari filipina selasa malam. dalam 2 pagi macam tu.
dan paginya saya berlari ke bilik parents saya untuk mendapatkan handbag saya.
ahaha. sangat tak boleh belahh okay. teruja.
satu..dua..tiga..

ya, inilah beg tangan Guess yang telah dibelikan oleh abah saya :)
sangat sangat style dan lawaaa.
gosh. abah saya memang ada taste tinggi. haha.
harganya pun lawa juga. P4198.00. darabkan nombor itu dgn angka 8 ya.
ouh, terima kasih bah :D

whatsoever: sudah buat kata putus untuk ke singapura.

2 comments:

syrrul said...

:/ jealous gilleeee! nk jugaaaaa :(

saya said...

hahaha :DD