Thursday, December 4, 2008

i am on my way

secara rasminya, saya telah mendaftarkan diri di Metro Driving Academy tadi.
wahah. sangat teruja ini.
before pergi metro, saya pergi survey driving school dekat tempat lain.
apa nama dia ya. hmm.
Sekolah Memandu Shah Bandar kot.
but it turned out zero since my mom nak survey tempat lain.
nota kepada diri sendiri;

KENA PERGI TEMPAT YANG SAYA PALING SUKA LAST SEKALI SEBAB SAYA TAK KAN DATANG BALIK KALAU DAH PERGI TEMPAT LAIN. -.-"

yang SMSB tu macam apa seyh sebab dia expect saya tahu EVERYTHING.
puan punya sekolah : 'awk tahu kn, pass mark dia 42?'
puan, saya tk pernah memandu- zero, jd saya tk mungkin pernah tahu.
lagi : 'tahu lah kan yg semua ni ambil masa dalam sebulan lebih?'
*geleng* saya tak tahu. *sighs*
selepas beberapa bertemu pandang, my mom meminta diri utk survey tempat lain.
kami akhirnya menuju ke seksyen 2.
ouh, saya dengan aktifnya menunjukkan tangan ke arah papan tanda metro.
ini semua penangan iklan kat radio Era tu. haha.
masuk pejabat dia, saya nampak seorang lelaki tengah tidur dgn asyiknya.
*abaikan, abaikan*
setelah beberapa temubual, ya, saya setuju !
"metro, metro..." saya membisikkan pada bonda siap dgn isyarat tangan lagi.
ouh, cikgu memandu saya berjantina lelaki, bernama Shah dan berstatus bujang. what lan.
dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim,
saya akan memulakan kelas memandu dengan kursus pada hari ahad ini.
selama 5 jam. LIMA JAM WEYH. hmm.
and then kalau lulus ujian, baru boleh masuk bengkel dan dapat lesen L.
insyaAllah, saya mesti lulus.

whatsoever: SAYANG SAYANG BUAH KEPAYANG, DIMAKAN MABUK, DIBUANG SAYANG.

2 comments:

syrrul said...

hahaha nuhaaaaa. jauh lagi laaaaah :)

nuhamuneerah said...

hahaha. kita buat solat hajat bagi awal yeeeee ;)