Saturday, December 13, 2008

gantung sampai mati

dah dah. jangan buat muka pelik tu bila baca title entry saya ni.
tak ada siapa buat salah sampai kena gantung.
dan tak ada yang mati pun. ouch.
cuma.. saya tak boleh ambil ujian berkomputer kpp tu esok. haiyyo.
bila saya call office Metro tadi, kak niza ckp dh penuh utk sabtu dan ahad ni.
even selasa depan pun ! aduh.
lepas tu kak niza cadangkan hari khamis.
saya macam: ouh, boleh boleh. (dalam hati: lambat gilaaa. bila blh dpt lesen neyh! haha)
tapi bila dia check balik jadual, rabu ada free. jadi oh yeah.
saya akan duduki ujian ni secara rasminya pada hari rabu depan. tak sabar ouh.
kali ni, ayah kena drive kan sy ke office Metro di seksyen dua.
sebelum pukul 8.15 pagi. wahah. awal awal.
doakan saya di medan perang -.-"

ouh, inilah komik komik yang saya beli kat mph masa tengok los dan faun hari tu.

fyi, saya sangat suka komik oleh kaoru dan ben. sangat bergaya pula ;)

whatsoever
: ubi rebus tok man bawak sangat sedap hingga menjilat jari !

No comments: