Saturday, December 20, 2008

bersama awak

hari ini saya nak buat entri special. tentang apa?
kejap lagi kamu akan tahu ;)
20 disember 2008; hari yang sgt brmakna untuk saya.
kerana sebulan yang lalu, hati saya diminta oleh seorang lelaki bernama afiq.

yang ini dari hati

muhammad afiq bin othman,
terima kasih kerana hadir dalam hidup saya, sayang.
terima kasih sebab mulakan segalanya...
seingat saya, banyak pangkat saya dalam hidup awak kn sayang. hee.
dari makhluk asing ke kawan pelajaran ke kawan rapat ke penasihat tak rasmi
dan akhirnya; girlfriend awak.
sepanjang kita memegang title kawan,
tak pernah terlintas yang awak akn bertanyakan ttg hal 'itu' pd saya.
tp saya ttp bersyukur kerana sbb keberanian awak tu lah sy boleh hidup dgn ketawa.
sebulan kita bersama, saya rasa banyak je salah saya pada awak.
tapi awak tetap yakinkan saya untuk bersama awak.
afiq sayang.. awak terlalu baik pada saya.
awak sentiasa ada semasa saya memerlukan awak. rightontime.
maafkan saya, afiq...
setiap kali, mesti saya yang membuatkan hubungan kita hampir berakhir.
saya tahu hati awak banyak terluka dgn kelakuan saya.
terima kasih juga untuk harapan yang awak berikan pada saya
"jangan berputus asa selagi awak sayangkan saya"
kata kata tu terlalu bermakna pada saya. terlalu istimewa.
ya, saya sayangkan awak, afiq.
terima kasih untuk kasih sayang awak dan segalanya.
happy first monthlyversary sayang ;)

whatsoever: saya wish awak dulu. haha. sangat unfair okay.

No comments: