Sunday, December 7, 2008

berjam jam di awangan

debaran yang saya alami sejak malam tadi untuk ke kursus memandu,
atau lebih dikenali sebagai kpp which stands for kurikulum pendidikan pemandu,
akhirnya berakhir. hee. lega rasanya.
@penat
teringat tentang lelaki yang akan ambil saya di rumah pun dah menitis peluh di dahi.
haha.
@guling
nasib baiklah encil zulkifli ni peramah orangnya.
suka tersenyum pula tu. selesa sikit.

ouh, kursus saya diadakan di pejabat metro, di Kampung Melayu, Subang.

yea. di sini. sangat comel bukan? hee. @cinta
INILAH salah satu sebab saya pilih Metro dari Shah Bandar dan Cekap. INILAH. @sengihnampakgigi
lepas sampai di sana, saya gembira juga sbb ika ada sama.
and lepas daftar, saya dan mereka yang involve in kpp pun pergi ke kafe metro.
menghabiskan masa sementara tunggu kursus dimulakan. hmm.
okay, kursus as in ceramah ni boleh tahan best.
penuh dengan gelak tapi saya masih boleh mengantuk.
@ngantuk apa ke halnya weyh -.-"
sbb pendingin hawa or sbb ada air freshener dalam bilik tu? *shrugs*
banyak yang saya belajar dari kpp ni wpun sesetengah orang kata not worth it.
tp bagi saya, kursus ni sangat penting.
ouh, saya dibekalkan dengan dua buah buku dan satu compact disc.
satu buku panduan pembelajaran dari JPJ,,

dan juga buku contoh soalan ujian berkomputer yang perlu saya duduki nanti.
ouh, minimum markah supaya saya boleh lulus adalah 42..!

ouh, saya tak sempat nak lunch pun disebabkan tak sempat. nak solat lagi.
tidak lupa saya dapat kawan baru. nama dia athirah.
@senyum
kami balik dengan sangat lambat sbb encik zulkifli smpai lambat. hmm.
apa apa pun, debaran saya tidak worth it lah weyh.

whatsoever: jari jemari saya rasa sangat sakit. tapi dah sapu minyak :'(

2 comments:

fawani said...

hui.
ceramah yg 5 jam tu
membosankan - hehe
tapi mmg penting la pn...
nyway,gudluck 4 exm brkmputer tu nnt!
;D

nuhamuneerah said...

sangat membosankan.
haha
btw, terima kasih :)