Monday, December 22, 2008

sempurna

[1] Bekas kekasih saya adalah : budak semesti -____________-
[2] Saya sedang mendengar : apa mahu mu by maximus
[3] Mungkin saya patut : berehat dan makan uba
t sekarang ni.
[4] Saya suka : menulis :)
[5] Sahabat-sahabat baik saya : adalah the chopsies.
[6] Saya tak paham : knp orang perempuan mcm saya cpat emosi.
[7] Saya kehilangan : diri sendiri tahun lepas -.-"
[8] Ramai yang berkata : saya panas baran. anda kenal diri saya?
[9] Makna nama saya : pandai bersinar ;)
[10] Cinta itu adalah: sesuatu yang sukar untuk dimengerti
[11] Di suatu tempat, seseorang sedang : berada dalam kelaparan.
[12] Saya akan cuba : penuhkan azam tahun hadapan
[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud : until when when
[14] Telefon bimbit saya : warna biru sdgkan saya nak warna merah
[15] Bila saya terjaga dari tidur : saya akan mamai sekejap. haha.
[16] Saya paling meluat apabila : terlihat orang g*d*k. no offense.
[17] Pesta/Parti adalah : "benda" yang patut saya jauhi
[18] Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : harimau :)
[19] Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : adolescense.
[21] Malam ini saya akan : cuba tidur awal untuk esok pagi.
[22] Esok pula saya akan : memandu buat pertama kalinya...!
[23] Saya betul2 inginkan : lesen P. haha.
[24] Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : ish. serabai gila rambut.
[25] Pusat membeli-belah atau arked permainan : tempat yg best best.
[26] Makanan Barat atau Jepun : barat pls.
[27] Bilik yang terang atau gelap : depends on the situation.
[28] Makanan segera adalah : mcDee.
[29] Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : abaikan, syg.
[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini?? : tidak hingin.
[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni? : ya, sudaa
[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah anda? : raya haji -.-"
[33] the victim: nas,fawani,fasya,kaknurul,syrrul :)

No comments: