Thursday, November 27, 2008

winged

adakah kamu mahu tahu maksud title di atas..?
tak nak tahu pun kena tahu jugak sbb saya nak bagitahu. haha.
nampak sangat paksa seyh.

winged : having wings. x) mudah kan.

saya pilih perkataan itu kerana.. i've achieved the freedom.
esspeeeiymm is way over people. way over.
secara tuntasnya, ( cikgu kamal, sila bangga ya. ayat cikgu ni. )
spm tidaklah seteruk yang saya sangkakan.
masih boleh dijawab. masih boleh difaham. masih boleh.. err..
abaikannn.
hmm. freedom ini pun sebenarnya tidaklah seronok sangat rupanya. haha.
masih belum berpeluang meluangkan masa utk taiwan-korean marathon.
ouh, my cousin called.
ajak tengok movies lah tu tp paper dia belum pun habis. hee.
dan saya ke klinik selepas kesakitan yang teramat sangat.
selepas didiagnos, ouhhh ouh.

SAYA ADA SINUS aka RESDUNG weyhh. -.-"

mcm biasa. ubat tahan sakit. antibiotic. habiskan. haiyyo.
saya tidur dgn awal malam ini.
10.30 dah masuk tidur. kalah malam nak spm. haha.

No comments: